Hoi
LiekieV68 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend natuurlijk en zoals Steven al aangeeft, ze hebben bij Vodafone nog geen andere klanten die een blokkade hebben. Maar over wat voor een blokkade gaat het? Ben je helemaal afgesloten en kan je helemaal niets meer of ligt het niet aan je SIMkaart maar aan je toestel?
Gelukkig kunnen wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kijken, dat zou toch wat zijn. Daarnaast ook wel fijn dat niet iedereen bij Vodafone in het systeem kan vanwege privacy. Heb je inmiddels al contact gehad met iemand van Vodafone via
Facebook of
Twitter? Misschien dat deze mensen je verder kunnen helpen? Moet eerlijk zijn dat ik via deze weg sneller antwoord krijg en een antwoord waar ik wat aan heb. Misschien helpt het jou ook wel?
Laat nog even weten of het is gelukt en of je daar iemand hebt gesproken en misschien nog een beetje meer uitleg wat voor een blokkade je hebt?