Pacmanjoey

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkade

Hoe lang duurt het voordat de blokkade opgeheven wordt? Ik heb vrijdag al betaald maar kan nog steeds niet bellen. Terwijl in myvodafone app staat dat ik betaald heb.
11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is vervelend dat de blokkade nog niet verdwenen is. Hoe heb je betaald? Ideal, bankoverschrijving, etc? Bij ideale wordt bijna meteen de blokkade verwijderd, bij bankoverschrijving zit er een aantal werkdagen tussen voordat het helemaal verwerkt is. Ik raad je aan om morgen contact op te nemen met de klantenservice hierover. Nadat een blokkade verdwenen is dien je altijd het toestel uit te zetten en opnieuw op te starten zodat hij zich opnieuw aanmeldt
Pacmanjoey
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht morgen nog even af en anders ga ik contact opnemen.
Anonymous
Niet van toepassing
Start hem anders eens een keer opnieuw op, om te zien of het al verwerkt is.
Pacmanjoey
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog niet. Maar vol vertrouwen naar morgen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Laat je het ons nog vandaag weten? Mocht het na vandaag nog steeds niet zijn opgelost neem dan contact op met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/
Pacmanjoey
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog niets. Ben niet in staat om te bellen. Dus weer mooi te kloten met internet. Maar nu zegt my vodafone weer dat ik niet betaald heb. En zondag zei hij wel dat ik betaald heb.

Begin er een beetje moe van te worden. Kreeg in december bericht dat ik eens te veel betaald had. Later een bericht dat ik t moest betalen omdat ze niets ontvangen hadden.

Gelukkig mn abbo tot eind van t jaar.
Anonymous
Niet van toepassing
Wat geeft de klantenservice aan?
Pacmanjoey
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er was een bedrag die te veel betaald was door mij. Daardoor systeem van Vodafone van de rel. Vanmiddag gebeld en gelijk weer aangesloten. Krijg alleen nu net een sms dat er een bedrag op staat enndat ik watbterug krijg. Juist dat bedrag. Maar kan weer bellen.
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig ben je in ieder geval bereikbaar weer 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het nu is opgelost. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic