Jola

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkade betaalde sms-diensten.

Al maanden ben ik bezig met Vodafone omdat er een blokkade op betaalde SMS diensten zit die ik zelf niet kan opheffen.
Ondanks 9x telefonisch kontakt en 2 mailtjes krijg ik het niet voor elkaar om Vodafone in beweging te krijgen.
Heeft iemand een oplossing voor het probleem om de blokkade op te heffen?
Ik weet het echt niet meer.

*moderator edit: onderwerp aangepast om het topic makkelijker vindbaar te maken*


9 Reacties 9
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@Jola
Volgens mij kun je dat ook zelf toch instellen via http://www.payinfo.nl?
Jola
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat klopt alleen werkt dat bij mij niet. Het was een van de eerste pogingen om het goed te krijgen, ik kreeg toen een bericht terug dat het binnen 2 uur in orde zou zijn echter het is nooit goed gekomen. Later nog eens geprobeerd maar toen kreeg ik het bericht dat alleen de provider het op kon lossen maar deze laat het totaal afweten!

ND

Meedenker
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Jola,

Probeer www.smsdienstenfilter.nl eens.

Groetjes,
ND
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Jola ,
Als je de melding krijgt dat er een (de)blokkadeslot actief is, dan kun je het niet zelf verwijderen. In dat geval biedt een telefoontje naar de klantenservice (1201) uitkomst. Decollega maakt dan een case aan voor de afdeling die het slot kan verwijderen. Je kunt ook onze 24/7 chat proberen. Deze collega's kunnen het slot ook voor je verwijderen. Je ziet het, er zijn verschillende mogelijkheden.

Succes, Per
Jola
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al 9x met de klantenservice gebeld zonder dat er iets uitkwam. De laatste keer zou er overlegd worden met de teamleider maar dat is al weken geleden en ik hoor niets meer van Vodafone, ik ben het bellen met Vodafone volkomen zat.
Jola
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste ND, dat heb ik al gedaan maar dat is het zelfde als payinfo.nl.
ND

Meedenker
  • 14Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Hoi Jola,dat zit er helaas maar 1 ding op. Toch nog een 10e keer naar de klantenservice bellen en idd vragen of er een deblokkadeslot op zit. Dat is namelijk de enige reden waarom je de blokkade zelf niet kunt verwijderen.
bartfens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,

Ik wil mijn sms diensten deblokkeren maar hoe???
kan iemand mij helpen....

groetjes bart
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @bartfens,

Welkom op het Vodafone Forum! Ik heb je nieuwe topic over dit betaalde sms-diensten verplaatst naar het bestaande topic hierover. Gaat het met de vorige antwoorden lukken?

Mocht je in de toekomst een vraag hebben, vergeet dan niet te zoeken op ons Forum. Heel veel vragen hebben zijn al voorzien van een antwoord ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic