mosymuis

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BloX toevoegen kan niet, krijg foutmeldingen

Ik probeer al ruim een week, haast dagelijks, een 1GB data Blox aan mijn abonnement toe te voegen. Elke keer krijg ik een SMS met een fout terug als resultaat. Gister geïnformeerd in de winkel, waar me werd gegarandeerd dat het vandaag wel zou kunnen ivm een afgeronde migratie in de Vodafone systemen, maar nee, nog altijd de fout. Online inloggen op het nieuwe systeem lukte ook niet: opnieuw een foutmelding. Zie bijlagen.





Hoe krijg ik dit werkend?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@mosymuis

Je zult het tegoed van de extra toegevoegde databundel sowieso apart zien. Deze wordt niet toegevoegd aan je bestaande bundel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @mosymuis

Welk abonnement heb je bij Vodafone.
Houd er rekening mee dat je niet bij alle abonnementen alle BloX kunt toevoegen.
Zie hiervoor de Support-pages met info over alle BloX.
Bijvoorbeeld bij de Scherp-abonnementen is het niet toegestaan om extra data-BloX toe te voegen.

Het klopt dat er afgelopen weekeinde hard gewerkt is aan de systemen van Vodafone.
Op dit moment zijn er nog kleine euvels, die verholpen moeten worden door de techneuten van Vodafone. Hoelang dat duurt, dat valt niet te zeggen.

Heb je al geprobeerd om de MyVodafone App te verwijderen. En om deze MyVodafone App vervolgens weer helemaal opnieuw te installeren?

Succes!

Netwerker
mosymuis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zowel de app, die ik opnieuw heb geïnstalleerd en compleet is veranderd sindsdien, als de website tonen voortdurend foutmeldingen en werkzaamheden-meldingen. Ik kom er niet door, het wijzigen van Blox laadt nu gewoon al niet eens meer.

Ik heb een Vodafone Red-3 Super C abonnement dus dat zou het probleem niet mogen zijn.
mosymuis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gister lukte het opeens wel om een 1GB Blox toe te voegen. Echter wordt deze niet bij mijn databundel geteld, die wel meldt te zijn bijgewerkt vandaag.





Waarom zie ik nog de abonnementslimiet van 6GB, en geen 7GB zoals aangevuld?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@mosymuis

Je zult het tegoed van de extra toegevoegde databundel sowieso apart zien. Deze wordt niet toegevoegd aan je bestaande bundel.
bonkie76

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Hou je rekening maar in de gaten, grote kans dat er meerdere blox in rekening gebracht worden. Dit is bij mij namelijk ook gebeurt, terwijl ik de mb's niet heb ontvangen!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic