DorienS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BloX staat aan, toch kosten in rekening gebracht

Hallo, ik heb een abbonnement van na januari 2014, dus het alles-in-1-op reis dagbundel pakket staat automatisch aan. Toch heeft dit vorige maand toen ik een paar dagen in Duitsland was niet gewerkt en heb ik apart kosten gekregen voor telefoon en dataverkeer. Kan dit komen doordat ik de dataroaming wellicht uit had staan? Of wat is er mis gegaan? Komend weekend ga ik naar Parijs en daar wil ik graag gebruik kunnen maken van het alles-in-1-op reis dagbundel pakket.

Mvg,

Dorien
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @DorienS

Kun je eens in je My Vodafone account nakijken of je Alles-in-1 Op Reis Dagbundel aan staat? Zo ja, kijk dan eens op je factuur of je niet meer dan 35 MB data per dag hebt verbruikt. Dat wordt namelijk apart in rekening gebracht.
DorienS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje, ja de bundel staat wel geactiveerd. Ik heb in Duitsland nog geen 15 MB verbruikt.... waar gaat het dan toch niet goed?

Mvg,
Dorien
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dit is een lastig probleem voor het Forum. Via deze weg kunnen we helaas geen privégegevens uitwisselen. Hierdoor kan ikd e exacte oorzaak niet achterhalen. Je kunt in dit geval beter even contact met ons opnemen via onze Twitter of Facebook pagina. Bellen met de klantenservice (1201) kan natuurlijk ook:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic