chrisjah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BloX Voordeel naar buitenland werkt niet

Hey vodafoners,

Mijn vriendin zit in Frankrijk en aangezien ze daar geen wifi heeft moeten we smsen. Ik heb prepaid+ en een ''Voordeel naar buitenland'' BloX afgesloten.

Maar nou is het probleem dat als ik een sms verstuur ik de melding krijg dat hij niet verstuurd is omdat ik te weinig beltegoed heb (momenteel €0,14 aan beltegoed). De smsjes die ik verstuur worden dus niet van mijn bundel afgehaald.. Het lijkt me logisch dat die smsjes van de bundel worden afgehaald nu ik die heb afgesloten, want daar is de bundel nou eenmaal voor toch..?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen..
Alvast bedankt,

Christiaan
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Christiaan, ik neem aan dat je vriendin een Nederlands mobiel nummer heeft toch? Dan gaan deze sms'jes inderdaad niet van deze BloX af. Met "naar het buitenland" bedoelen we bellen of sms'en naar (bepaalde) buitenlandse nummers.

Bellen of sms'en naar een Nederlands nummer kost jou in Nederland altijd je normale Nederlandse tarief, ongeacht waar dat nummer andere op dat moment is. Al zat je vriendin op de Mount Everest, dan nog kost jou dat niet meer dan dat het je zou kosten als ze naast je zat ;). Je kunt namelijk als je iemand belt niet altijd weten waar die persoon is. Daarom betaalt alleen de persoon die in het buitenland is extra en degene die gewoon in Nederland is niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic