BlueZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BloX Internet Extra 3GB databundel

Hey allemaal,
 
Ik heb een paar weken geleden een e-mail / nieuwsbrief gekregen met een aanbieding dat ik voor 7,50 per maand mijn datalimiet met 3GB kon verhogen (deze).
Nu heb ik deze zonet pas gelezen en een SMS gestuurd naar 4000 om de bundel te activeren.
 
Bij andere BloX kreeg ik een bevestigings-sms'je dat de blox was ge-activeerd, maar dit blijkt hier niet het geval. Ook op de Vodafone website staat de BloX nergens vermeld.
 
Geldt deze aanbieding nog? In de e-mail stond geen verloopdatum.
4 Reacties 4
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi BlueZ,

Welkom op ons forum.
Heb je al eens contact opgenomen met de klantenservice?
Zij kunnen dit direct voor je nakijken.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/
Je zou er ook voor kunnen kiezen om via social media contact op te nemen 😉

mirjam50

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan ik blox internet extra 3 gb databundel ook aan en uit zetten per maand?
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi Mirjam, zodra je deze BloX activeert geldt deze tot einde contractsduur.
Je kunt deze niet niet maandelijk uit- of aanzetten.
Frank_67

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit blijft toch vreemd....
In de betreffende nieuwsbrief staat toch:
Altijd voldoende internet op zak kost maar € 7,50 per maand. En de bundel is maandelijks opzegbaar. Daar doen we niet moeilijk over.
[blijkbaar wordt daar toch moeilijk over gedaan]

Daarnaast kreeg ik een een SMS over deze bundel waarin stond dat het een blox is, en in de algemene voorwaarden staat ook dat Blox per maand opzegbaar zijn.
Slechte info hierover........


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic