NTSH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BloX 3GB niet mogelijk bij Red?

Hallo.
Ik heb afgelopen juni een abbonement afgesloten bij Vodafone, daarvoor heb ik altijd bij Hi gezeten.
De reden dat ik ben overgestapt ben was omdat ik het leasen niet zag zitten bij Hi, plus de actie die ik al eerder had gezien, namelijk de extra 3GB mb's. Nu heb ik gister geprobeerd om me aan te melden voor deze bloX maar kreeg een sms terug dat het niet mogelijk was. Dus ik heb gebeld naar de klantenservice, en mij is vertelt dat het dus niet kan bij nieuwe abbonementen. Een beetje vreemd als je het mij vraagt.. Een vriendin van mij heeft net als mij ook gister zich aangemeld en bij haar lukte het wel gewoon. Waarom zou ik dat nu niet kunnen? Ik wil heel graag gebruik maken van die bloX.
Kan iemand mij hiermee helpen?
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo NTSH, allereerst welkom op het forum. Het is niet mogelijk om deze BloX te combineren met een Red abonnement. Welk abonnement heeft je vriendin precies? Laat haar ook even controleren of de BloX daadwerkelijk ook is geactiveerd.
NTSH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het dan mogelijk om mijn abbonement te wijzigen zodat het wel kan? Bij de Phonehouse hebben ze mij niet gezegd dat het niet te combineren is met een Red abbonement.
Mn vriendin heeft een Sizz abbonement.
NTSH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het dan mogelijk om mijn abbonement te wijzigen zodat het wel kan? Bij de Phonehouse hebben ze mij niet gezegd dat het niet te combineren is met een Red abbonement.
Mn vriendin heeft een Sizz abbonement.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi NTSH, je kunt even contact opnemen met de klantenservice maar het omzetten van je contract naar een "ouder" abonnement of van Vodafone naar Sizz zal denk ik niet kunnen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic