arslan21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijkbaar heeft vodafone mijn nummer aan iemand anders gegeven?

Ik weet niet meer precies wat ik nou nog moet doen, ik dacht dat dit forum misschien nog wat hulp zou kunnen bieden.

Mijn naam is Ibrahim en ik heb al 5 jaar hetzelfde nummer. Ik heb sinds 2015 een abonnement bij T-mobile, maar op een of andere manier heeft Vodafone mijn nummer op maandag 20 december 2016 aan iemand anders gegeven, aan een man genaamd dhr. Abduhl.

Ik werd vorige week vanaf dinsdag eerst door verschillende nummers (6 nummers) gebeld, die contact opzochten met dhr. Abduhl. Ik wist eerst niet waarom zij mij belden, totdat afgelopen vrijdag dhr. Abduhl mij belde (met mijn eigen nummer). Hij kon niet goed Nederlands, hij zei dat Vodafone mijn nummer aan hem heeft gegeven en dat ik mijn nummer bij T-mobile moet wijzigen.

Nadat hij dat had gezegd, heb ik meteen contact opgenomen met T-mobile en Vodafone. T-mobile zegt dat zij niks kunnen doen, en Vodafone zegt dat dhr. Abduhl zelf contact moet opnemen met Vodafone om zijn nummer te wijzigen.
T-mobile gaf nog als optie dat ik mijn nummer kan wijzigen, maar dat is geen optie voor mij. Zij hebben er ook nog een melding van gemaakt in hun systeem.
Ik heb al 5 jaar hetzelfde nummer, en ik studeer geneeskunde in Nijmegen. Ik zou het heel vervelend vinden om nou mijn nummer te moeten wijzigen, omdat ik dat dan aan al mijn contacten moet laten weten.

Ik denk ook dat dhr. Abduhl wel kan bellen, maar niet gebeld kan worden. Iedereen die mijn nummer belt, kan alleen mij bereiken (denk ik?). Vandaag werd ik weer door verschillende nummers gebeld (o.a. fysiotherapeut), die beweren dat ik hun net daarvoor heb gebeld en meteen dicht heb gedaan.

Heeft iemand tips of advies voor mij? Moet ik nog een keer contact opnemen met Vodafone?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Jeetje wat een situatie arslan21 😞
Echter is het zo dat wij vanuit hier alleen kunnen adviseren. Dit is omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen. het enige wat ik kan adviseren is te bellen met de klantenservice zodat zij een onderzoek kunnen aanmaken bij de technische dienst.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
arslan21 , is het nog gelukt om contact op te nemen met de klantenservice?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
We hebben helaas niets meer van je vernomen arslan21. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic