M. Donkerlo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijft opgeslagen muziek behouden - Apple Music

Ivm overstappen naar een nieuwe abonnementsvorm van Vodafone heb ik 6 maanden gratis Apple music gekregen. Ik had al een betaald Apple music abonnement. Dat heb ik stopgezet. Mijn vraag is of de nummers die ik gedurende mijn betaalde abonnement heb gedownload behouden blijven in de Music-bibliotheek nadat het betaalde abonnement stopt. Het gratis abonnement heb ik al laten ingaan.

Alvast bedankt voor de reactie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @M. Donkerlo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Normaal gezien, als je gewoon hetzelfde Apple ID gebruikt, blijft alles het zelfde. Het kan zijn dat Apple alleen zal zeggen, je hebt al Apple Music, dus je krijgt deze nu niet cadeau en dan zal je toch een ander Apple ID moeten gebruiken. 

Helaas ontvang je maar één keer een proefabonnement voor Apple Music. Ook als je deze al eerder via Apple zelf hebt ontvangen. Wil je weer gebruik gaan maken van Apple Music? Dan kun je wel een Apple Music-abonnement activeren via Vodafone. Je gaat dan direct €9,99 per maand betalen, eenvoudig via je Vodafone-rekening.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @M. Donkerlo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Normaal gezien, als je gewoon hetzelfde Apple ID gebruikt, blijft alles het zelfde. Het kan zijn dat Apple alleen zal zeggen, je hebt al Apple Music, dus je krijgt deze nu niet cadeau en dan zal je toch een ander Apple ID moeten gebruiken. 

Helaas ontvang je maar één keer een proefabonnement voor Apple Music. Ook als je deze al eerder via Apple zelf hebt ontvangen. Wil je weer gebruik gaan maken van Apple Music? Dan kun je wel een Apple Music-abonnement activeren via Vodafone. Je gaat dan direct €9,99 per maand betalen, eenvoudig via je Vodafone-rekening.

M. Donkerlo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Energyboy,

Dank voor je snelle reactie. Toen ik de link die van Vodafone kreeg activeerde, kreeg ik bij mijn weten geen melding dat ik er geen gebruik van mocht maken omdat ik al eerder, voordat mijn betaalde abonnement inging, zo’n gratis proefperiode heb gehad. Als ik in de Vodafone-app kijk (en even goed blijf doorklikken naar het juiste menu, bij Extra’s, Entertainment en zo) dan staat daar: Apple Music, gratis periode t/m 23-10-2020. En daarna wordt het verlengd. Volgens mij gaat het dan dus goed.
Plus: de nummers die ik al had gedownload blijven gewoon bestaan. Althans, dat geef jij aan. Ik zou niet weten in hoeverre ik een ander Apple id had kunnen gebruiken bij het activeren van de aanbieding. Ik bedoel: ik heb het allemaal op dezelfde telefoon gedaan...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Goed om te horen dat het goed gaat. 
Normaal gezien krijgt iedereen eerst 1 of 3 maanden gratis van Apple de Apple Music gratis en dan gaat het betaalde abonnement in of je stop er mee. Daar beginnen de meeste mensen dan ook mee en daarom zei ik, als je al een gratis periode hebt gehad, dan krijg je deze niet meer. Daar ook mijn info: Helaas ontvang je maar één keer een proefabonnement voor Apple Music. Ook als je deze al eerder via Apple zelf hebt ontvangen.

Maar ik denk dat het dan wel goed zit en komt. Veel plezier in ieder geval!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic