Depak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijf ik wel bereikbaar met nummerbehoud?

Heb een Vodafone abonnement afgesloten.
Mijn huidige provider heeft gezegd dat ik tot 30 november bereikbaar blijf op mijn huidige nummer en daarna wordt ik afgesloten.

Vodafone zegt dat mijn nummer op 3 december bij Vodafone wordt geactiveerd. Dat houdt in dat ik dan 3 dagen niet bereikbaar ben op mijn telefoonnummer.

De Vodafone klantenservice zegt dat mijn nummer pas 3 december wordt afgesloten bij dekatel en dekatel zegt 30 november.

Nu mijn vraag moet ik de gok nemen en ingaan op hetgeen wat Vodafone zegt of moet ik vertrouwen wat mijn huidige provider heeft gezegd.

Denk zelf dat mijn huidige provider gelijk heeft en bij overdracht ik 3 dagen niet bereikbaar ben.

Mijn vrouw heeft hetzelfde gehad van youfone naar Vodafone (5 dagen onbereikbaar)

Ik kan dat niet permitteren ivm mijn werk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Depak
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom denk je dat je huidige provider gelijk heeft en waarom denk je niet dat Vodafone gelijk heeft?
Ja, wie moet je vertrouwen... Goede vraag 🙂

Het beste wat je kan doen is toch contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en/of een chat starten met de klantenservice. Eventueel zou je nu ook al een prive berichtje kunnen sturen via Facebook en/of Twitter met de vraag hoe dit nu zit. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en kunnen je vast de juiste datum noemen. Hier op de community kunnen wij, klanten, niets doen omdat we niet in het systeem kunnen kijken.

Succes, maar ik denk dat het wel goed komt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Depak
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom denk je dat je huidige provider gelijk heeft en waarom denk je niet dat Vodafone gelijk heeft?
Ja, wie moet je vertrouwen... Goede vraag 🙂

Het beste wat je kan doen is toch contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en/of een chat starten met de klantenservice. Eventueel zou je nu ook al een prive berichtje kunnen sturen via Facebook en/of Twitter met de vraag hoe dit nu zit. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en kunnen je vast de juiste datum noemen. Hier op de community kunnen wij, klanten, niets doen omdat we niet in het systeem kunnen kijken.

Succes, maar ik denk dat het wel goed komt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Depak,

Wat is ondertussen de status? Was het antwoord van @Energieboy duidelijk of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic