Marco75

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Blendle abonnement 1 of 3 maanden gratis?

Hoi, ik kreeg vanmorgen een sms van Vodafone dat ik 3 maanden lang gratis Blendle Premium krijg. Toen ik ging activeren, bleek dat het maar 1 maand is. Weet iemand of het nu 1 of 3 maanden is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het zal worden verrekend met de volgende incasso :-). Daar wordt het tegoed dan vanaf getrokken ^^. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marco75 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet natuurlijk niet of Vodafone nog een extra actie heeft, of jou 2 maanden meer wil geven. Maar volgens de website van Vodafone is het 1 maand gratis proberen: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/entertainment/blendle

Misschien dat iemand van Vodafone met je mee kan kijken hoeveel maanden je nu krijgt. Vul aub alle gegevens in bij je profielinstellingen en dan kunnen ze gelijk voor je kijken. In ieder geval veel plezier met alvast die 1e maand 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Marco75 . Welkom hier!

Logisch dat je dit even navraagt, want het is wel een gek verschil. 

 

Volgens mijn gegevens moet het hier inderdaad om 1 maand gaan. Wil je mij eens een screenshot sturen van het SMSje, dan kan ik dit intern doorzetten en kijken wat ik voor je kan doen. 

Marco75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Marco75 . Welkom hier!

Logisch dat je dit even navraagt, want het is wel een gek verschil. 

 

Volgens mijn gegevens moet het hier inderdaad om 1 maand gaan. Wil je mij eens een screenshot sturen van het SMSje, dan kan ik dit intern doorzetten en kijken wat ik voor je kan doen. 

Dank je wel Lycke;-). Het is inderdaad nogal een verschil...hierbij mijn screenshot. 

Marco75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja, daar staat duidelijk 3 maanden. 
Waarschijnlijk een tussen aanbieding omdat je naar onbeperkt databundel bent gegaan en dat dit niet goed in het systeem is overgekomen. Mooie voor Lycke om je te helpen met 3 maanden 

Marco75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hahaha er staat idd 3 maanden en denk ook wel dat ik die 3 maanden krijg aangezien ik al bijna m’n hele leven bij Vodafone zit??

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Bedankt, @Marco75 . 

Ik ben er even voor je achteraan gegaan. De actie is inderdaad 1 maand. 3 maanden is ook wel een tijdje de actie geweest, maar deze is voorbij. Je hebt dus de verkeerde SMS gekregen. Super lelijk, natuurlijk. Ik kan geen 2 extra maanden Blendle aanzetten (dat pakt het systeem niet), maar ik kan het wel anders oplossen. Ik maak bij deze een vergoeding aan voor het bedrag van 2 maanden blendle ^^. 
Bedankt voor het melden! We gaan natuurlijk ook gelijk intern kijken wat hier mis is gegaan en ervoor zorgen dat niet iedereen deze foutieve SMS ontvangt. Top dus, dat je aan de bel hebt getrokken :-). 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Nog een kleine toevoeging: mocht je na deze gratis maanden geen Blendle meer willen gebruiken, vergeet het dan niet op te zeggen! 

Marco75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Vodafone wrote:

Bedankt, @Marco75 . 

Ik ben er even voor je achteraan gegaan. De actie is inderdaad 1 maand. 3 maanden is ook wel een tijdje de actie geweest, maar deze is voorbij. Je hebt dus de verkeerde SMS gekregen. Super lelijk, natuurlijk. Ik kan geen 2 extra maanden Blendle aanzetten (dat pakt het systeem niet), maar ik kan het wel anders oplossen. Ik maak bij deze een vergoeding aan voor het bedrag van 2 maanden blendle ^^. 
Bedankt voor het melden! We gaan natuurlijk ook gelijk intern kijken wat hier mis is gegaan en ervoor zorgen dat niet iedereen deze foutieve SMS ontvangt. Top dus, dat je aan de bel hebt getrokken :-). 

Hoi Lycke,

dank je wel! Maar als ik het goed begrijp storten jullie het bedrag voor 2 maanden Blendle op mijn rekening? Erg netjes opgelost!

groetjes,

Marco

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het zal worden verrekend met de volgende incasso :-). Daar wordt het tegoed dan vanaf getrokken ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic