zakaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry valt telkens uit

Hallo
 
Ik heb sinds een halfjaartje de blackberry 9790, mijn telefoon werd eerst warm een tijdje terug daarna begon die steeds opnieuw te starten. Nieuwe batterij aangeschaft maar het werkt niet. Hij doet het wel als die aan de lader blijft. Ik wil hem niet opsturen omdat ik woensdag op vakantie ga, ik zou graag willen weten wat ik hier mee aan moet ik wil namelijk op vakantie wel foto's etc kunnen maken.
 
mvg 
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Zakaa, je kunt eventueel proberen om het toestel te herstellen naar de fabrieksinstellingen. Wellicht dat dit helpt. Maak wel even een backup van je bestanden. Indien dit niet helpt kun je toch het beste je toestel ter reparatie opsturen. Fijne vakantie in ieder geval!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het vermoeden dat je het beste je BlackBerry kan wipen.
Dat is eigenlijk hem helemaal leeg trekken. Zoek, en download, BBSAK (BlackBerry Swiss Army Knife) en sluit je toestel (nadat je een volledige back up hebt gemaakt) aan. Voer een eventueel wachtwoord van je toestel in en kies "wipe" alle software wordt van je toestel gehaald, alles. Dit kan geen kwaad, heb dit vaker gedaan. Voordeel is dat je software die je er op gaat zetten geen bugs van de vorige bevat aangezien je niet overschrijfd maar helemaal opnieuw installeert.
Sluit hierna je toestel op Desktop Manager aan en je zult zin dat hij een foutmelding geeft. Je kan je toestel "herstellen"  Hiermee wordt de software opnieuw geladen. Duurt 30 a 45 minuten maar dan is alles weer zoals van ouds.
Mocht dit niet werken zou ik zoeken op "how to recover a nuked blackberry" Dat is een laatste hulp die wat meer tijd en energie vergt.
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic