timbekx

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry valt telkens uit...

Hoii,
Mijn blackberry bold 9700 is denk ik een beetje kapot. Hij doet het steeds even en dan valt ie uit, en start ie weer opnieuw op.
Soms blijft ie ook gewoon vasthangen en dan moet ik gewoon de batterij eruit halen en opnieuw erin doen.
Ik dacht zelf dat het aan de batterij lag, maar ik heb al een andere batterij geprobeerd en daar heb k precies hetzelfde.
Op het moment dat ik hem aan de oplader doe, is er niks aan de hand en blijft hij gewoon aan.
In de vodafone-winkel wisten ze ook niet precies wat er aan de hand was en konde ze hem wel opsturen maar dat duurt weer 4 weken.. Maar als er echt niks anders opzit moet ik dat toch maar doen..

Alvast bedankt 🙂
2 Reacties 2
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo timbekx ,

Welkom op ons forum.

Er zijn nog een aantal dingen die je kunt proberen, voordat je de BlackBerry voor reperatie aanbiedt. Wipe Handheld
het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, en een software update.

Als je wat oudere simkaart gebruikt, laat dan ook deze testen in een Vodafone winkel.
timbekx
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik ook al geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen.
Andere sim-kaart zou kunnen, maar waarom zou hij het dan wel gewoon blijven doen als ie aan de oplader zit.

bedankt voor de hulp alvast,

Tim.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic