orionpax

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry torch 9800: touchscreen werkt slecht

Vandaag is mijn 10 maanden oude via vodafone aangeschafte torch 9800 kuren gaan vertonen. Het scherm reageert op andere plaatsen dan dat het wordt aangeraakt. Resets, battery pulls niets helpt. Op internet is te vinden dat dit vaker voorkomt.

Iemand nog oplossingen?
Hoe werkt de vodafone garantie?
6 Reacties 6
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
orionpax schreef:
Vandaag is mijn 10 maanden oude via vodafone aangeschafte torch 9800 kuren gaan vertonen. Het scherm reageert op andere plaatsen dan dat het wordt aangeraakt. Resets, battery pulls niets helpt. Op internet is te vinden dat dit vaker voorkomt.

Iemand nog oplossingen?
Hoe werkt de vodafone garantie?
Hoi,

Welkom op het Vodafone Forum. Ik hoop dat je hier de antwoorden op je vragen zal vinden!
Wil je wat weten of vragen, open een Topic of meng je in de discussie.

Ik durf je niet te zeggen hoe de garantie in jou specifieke geval werkt, ik zou je willen vragen contact met de Klantenservice op te nemen.
Gezien je vraag erg persoonlijk is denk ik dat niemand je op het Forum verder kan helpen.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum



esma80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanaf het begin problemen met de torch. ik word er gek van na een week hing ik al aan de lijn. resstten, nieuw simkaart.
als ik dit had geweten had ik het nooit gedaan, ik betaal een mega dure abonnement en ben meer niet te bereiken dan wel.
Ik heb het kenbaar gemaakt heb vanaf aanschaf van mijn abonnement elke week 2 tot 3 keer aan de lijn gehangen omdat ik geen verbinding had. ik heb een kind en moet gewoon bereikbaar zijn. Ik ben er gewoon ziek van ben overgestapt naar vodafone omdat ik dacht dat ik hier goed zat maar helaas alleen maar ellende maar geen reactie van vodafone wordt aan mijn lot overgelaten, heb het bellen ook opgegeven. Want wat moet ik doen het is gewoon vanaf de eerste week al raak en ik heb meteen gebeld. Ik vind dit gewoon niet eerlijk.
esma80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Chris

klantenservice bellen heeft echt geen zin, gewoon abonnements duur uitzitten en dan opzeggen, want je wordt gewoon met een kluitje het riet in gestuurd. Net wat ik al aangaf ik heb na een week vodafone al gebeld, alleen maar vage antwoorden krijg je. tot op heden niet verholpen. dus morgen maar naar de store en kijken wat er dan gaat gebeuren, mocht dit ook niet helpen dan maar na al mijn mails en tekortkomingen van vodafone het contract vroegtijdig ontbinden en het toestel retoursturen. want zo werkt het niet. En nogmaals ik ben de afgelopen tijd meer belminuten kwijt geraakt aan de klantenservice dan aan society talks.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey esma80,

Sorry dat je tot nu toe dit allemaal heb moeten ervaren en ik begrijp je frustaite compleet. Nu wil ik echt niet bot over komen, maar de klacht is iets waar wij op de forum niks mee kunnen. Het is soms goed om te klagen, maar wij op het forum hebben informatie nodig om je daadwerkelijk te kunnen helpen.

Bijvoorbeeld, wat is de klacht precies? Wat voor foutmelding krijg je? Wat voor type Torch heb je (hoef niet persee de zelfde te zijn als de topic titel)? Wat is er al geprobeert? Eigenlijk standaard vragen die wel nodig zijn om het probleem te kunnen oplossen.

Kijk even op Blackberry Huisregels voor verdere vragen die wel belangrijk zijn om te vermelden. Alvast bedankt voor de informatie en ik hoop snel iets terug te horen!
spag

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn toestel geeft nu ook problemen als ik een nummer wil bellen werkt touchscreen ook niet
 
terwijl ik hem al leeg heb gemaakt backup weer teruggezet
 
 
en batterij reset heb gedaan
 
wie kan mij helpen ?
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Heb je al eens een factory reset gedaan zonder de backup terug te zetten? Als het dan ook niet werkt weet je dat je toestel defect is.
 
spag schreef:
mijn toestel geeft nu ook problemen als ik een nummer wil bellen werkt touchscreen ook niet
 
terwijl ik hem al leeg heb gemaakt backup weer teruggezet
 
 
en batterij reset heb gedaan
 
wie kan mij helpen ?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic