AnneEH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blackberry simkaart in Iphone 4s

Lieve mensen,
 
Ik heb net mijn nieuwe Iphone 4S binnen gekregen 😄 maar mijn nieuwe abonnement nij Tele 2 gaat pas 18 juli in. Zonde om nog 1,5 maand alleen maar naar mijn iphone te kunnen kijken...
 
Kan ik 'm nu al gebruiken? Ik heb nu een vodafone bel + sms 200 en een blackberry basis abonnement. Of gaat dat voor internetten heel veel geld buiten mijn bundel kosten?
 
Alvast bedankt voor de reacties...
3 Reacties 3
JohnS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Anne,

Welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je alvast gebruik wilt maken van de iPhone. Dat is ook gewoon mogelijk. Hou er alleen rekening mee dat BlackBerry Basis een bundel heeft van 250 MB. Normaal gesproken zul je meer data verbruiken op een iPhone dan op een BlackBerry. Hou dat dus een beetje in de gaten.

Daarnaast is het wel zo dat de iPhone 4S gebruik maakt van een microsim. Opzicht kun je voorzichtig je reguliere simkaart verknippen tot microsim, maar je kunt ook langsgaan bij een Vodafone winkel. Daar kunnen ze je een microsim verstrekken.
Vlinder

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
He AnneEH,
 
De simkaart krijg je ook nog eens gratis bij Vodafone 😄
Ik heb mijn kleine simkaart ook gratis gekregen. Ze hebben hem zelfs direct geactiveerd voor me. Ik kon mijn iPhone meteen gaan instellen en gebruiken.
 
Veel plezier ermee!
AnneEH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor jullie reactie! 
 
Groetjes,
 
Anne
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic