aapje93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
ik heb een groot probleem, sinds vanmorgen laad mijn blackberry bold niet meer op.
Heb hier al eerder problemen mee gehad en toen heb ik een nieuwe universele oplader gekocht, dit ging voor een kleine periode goed
maar voor een aantal weken terug kreeg ik weer problemen, dit was maar een paar dagen en daarna ging het weer beter.
hij laad niet verder op dan het oranje streepje, het maakt niet uit of ik hem via USB of via de oplader zelf oplaad.
weet iemand wat ik hier aan kan doen?
 
Groetjes.
 
3 Reacties 3
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Yo,
 
Ik geloof dat het probleem niet in de oplader ligt maar in de batterij 😉 bestel je een nieuwe Blackberry batterij via de officiele pagina: http://nl.shopblackberry.com/
 
Grzz
 
Blizz 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als de accu inderdaad het probleem is en hij is minder dan een half jaar oud, dan valt het mogelijk onder garantie en zou ik hem, met aankoopbewijs, inleveren voor reparatie/vervanging.
 
Als hij ouder dan een half jaar is, is de grantie niet meer van toepassing. Ik zou bij een lokale telecomboer een nieuw exemplaar halen. De prijzen in de officiele BB-shop zijn nu niet echt om over naar huis te schrijven (Voorbeeld: 32 Gb micro SD kaartje voor 151 euro wat in andere winkel slechts 45 euro is....).
 
Succes.
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Kan ook het contact punt zijn in de Blackberry. De oplader al eens geprobeert op een ander toestel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic