xxFleur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry internet

 
Hallo,Ik ben bezig mijn abbonoment te verlengen, nu heb ik gekozen voor ;BlackBerry Bold 9780 White Abonnement € 29,50 € 0,00Bel+Sms+Web 150 2 jaar € 2,50- € 0,00
maar nu zat ik dit te lezen;Mobiel Internet buiten de databundel kost €0,30 per 10 MB. U ontvangt gratis een online rekening. Een rekening per post kan worden aangevraagd, dit kost €2,75 per rekening. ik snap niet zo goed wat er word bedoeld met internetten buiten de databundel? Je betaald toch 7.50 per maand voor internet en datis dan toch onbeperkt?, Kun je dan dus toch over je internet abbonement gaan?Ik hoor het wel,Groet Fleur 
2 Reacties 2
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi xxFleur,

Aller eerst van harte welkom op het Vodafone Forum!

Het abonnement wat je vermeld heeft verder wel geen blackberry internet service. DIt zijn zonder kortingen extra kosten van €9.50 Deze moet je naast je bel + sms + web abonnement hebben om te kunnen internetten met een blackberry!

Sinds 6 september 2010 heeft Vodafone geen onbeperkte ( FUP bundel) data bundels meer. Elke verlening krijgt nu 250- of 1024MB.
Ga je hierover dan krijg je per 10mb €0.30 in rekening gebracht of je kunt een exta 1024mb bundel aansluiten voor €10.

Ik hoop dat de informatie hierboven meer duidelijkheid heeft kunnen verschaffen 🙂

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
AngelaS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic