lpigeaud

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry internet valt af en toe uit.

Hallo!
 
Ik heb een probleem met mijn Blackberry Torch 9800. Mijn internetservice valt soms uit. Rechtsbovenin je scherm staat altijd je soort van verbinding: EDGE, GPRS of 3G. Als je 3G hebt en ook dataverkeer hebt aanstaan, staat er een klein Blackberry logo'tje naast het '3G'.
 
Soms werkt dit gewoon goed en kan ik mobiel internetten. Maar steeds vaker gaat het Blackberry tekentje weg en heb ik ineens geen dataverkeer meer, terwijl ik nog wel 3G ontvangst heb volgens het toestel. Dit gebeurt vooral als ik apps open als Google Maps, Nu.nl en Youtube. Maar soms ook zonder dat ik bezig ben met het toestel. Het gekke is dat de Browser vaak nog wel werkt, terwijl ik geen emails, Whatsapp berichten of BB messenger berichten meer kan ontvangen of versturen.

Ik heb al heel vaak geprobeerd om alle verbindingen uit en aan te doen, maar dit helpt vaak niet. Ook de batterij eruit halen helpt niet.
Kan iemand mij hiermee helpen?
 
Alvast bedankt!
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi, Welkom op het Forum!

Irritant probleem wat je omschrijft. Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn oude Bold 9700.

Ik heb het toendertijd opgelost door een update van het besturingsysteem uit te voeren.

Misschien dat dit bij jou ook helpt. Je kunt de updates vinden via: https://www.blackberry.com/Downloads/entry.do?code=72DA7FD6D1302C0A159F6436D01E9EB0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic