Juuliiet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry internet op ander toestel

Hallo,
 
Ik heb nu al een jaar een blackberry curve 8520 en een 2jarig abbonement, alleen nu is mijn scherm kapot. En is het onmogelijk om smsjes en dergelijke te lezen. Ik ben van plan om een ander toestel te kopen(Samsung galaxy ace).Is het mogelijk om mijn blackberry internet om te zetten in normaal internet zo ja, blijft mijn abbonnement prijs het zelfde per maand of moet ik er extra los internet bij kopen?
 
Groeten,
 
 
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi,

Welkom op het Vodafone Forum. Ik hoop dat je hier de antwoorden op je vragen zal vinden!
Wil je wat weten of vragen, open een Topic of meng je in de discussie.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Juuliiet schreef:
Hallo,
 
Ik heb nu al een jaar een blackberry curve 8520 en een 2jarig abbonement, alleen nu is mijn scherm kapot. En is het onmogelijk om smsjes en dergelijke te lezen. Ik ben van plan om een ander toestel te kopen(Samsung galaxy ace).Is het mogelijk om mijn blackberry internet om te zetten in normaal internet zo ja, blijft mijn abbonnement prijs het zelfde per maand of moet ik er extra los internet bij kopen?
 
Groeten,
 
 
Hi Juuliiet,
 
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om je Blackberry internet om te zetten, dit loopt met je contract mee. ( Althans dat was toen ik een BB had)
Wat je wel kunt doen is de office apn gebruiken, dan gebruik je je BB bundel in een ander toestel. ( Ik heb een zelfde soort prob gehad, mijn toestel was dood)
 
Grt,
 
Nez
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic