kim_van_welzeni

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry internet blox!!

Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik wilde vandaag een internet blox  voor blackberry aanschaffen. Ik heb een sms verzonden met 'blackberry aan' naar 4000. Ik krijg alleen een sms terug met de tekst: op je huidige tarief kun je deze vodafone dienst niet aansluiten. Ik heb 30 euro beltegoed dus daar kan het niet aan liggen. Ik snap er niets van. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Groet
8 Reacties 8
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Kim, welkom op het forum.

Kan jij eens kijken bij MyVodafone welke BloX er momenteel actief staan bij je?

Plaats het resultaat even hier, dan kunnen we verder kijken.
kim_van_welzeni
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op my vodafone staat alleen de standaard blox 60 halen = 3 betalen aan. Alleen heb ik ook een webblox van 100mb. Die wil ik uitzetten alleen ik weet niet hoe dat kan. Weten jullie hoe dat moet? Ik had 'web uit' gesmst en dat betekent dat hij na deze maand niet automatisch meer verlengt wordt maar ik kan hem niet helemaal uitzetten. Ik dacht dat dat wel moest kunnen. Weten jullie of dit kan en hoe? 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
ik denk dat de kortste weg om dat geregeld te krijgen een telefoontje naar de klantenservice is. Zij kunnen dan die BloX voor je verwijderen, waarna jij wel in staat moet zijn om de BlackBerry BloX aan te zetten.
kim_van_welzeni
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke bedankt. Ga ik dat proberen als de klantenservice het weer doet!:)
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Uitzetten kan m.i. niet, de BloX is 30 dagen geldig. Met *103# kan je opvragen welke blox actief zijn.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Caspar schreef:
Uitzetten kan m.i. niet, de BloX is 30 dagen geldig. Met *103# kan je opvragen welke blox actief zijn.
ZELF uitzetten kan niet, vandaar ook mijn tip om de klantenservice te bellen 😉
supilami

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee, ik heb precies hetzelfde probleem en heb er nog geen antwoord voor kunnen vinden. Kan iemand me daarbij helpen?
Ik heb inmiddels geen enkele blox aangesloten en mijn prepaid tegoed is voldoende voor de blox van 12,50 , maar ontvang steeds bij aanmeldingen hetzelfde smsje dat het op het huidige tarief niet kan.

Groetjes
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Supilami Welkom op het forum,

Dus als je aanmeld krijg je deze melding, maar dan vraag ik me weer af hoe heb je aangemeld.
Je kan namelijk via verschillende manieren aanmelden voor deze BloX.

• Via SMS: SMS blackberry aan naar 4000
  • Via MyVodafone: Sluit the Blackberry BloX aan
  • Via Klantenservice: Bel even met 1200/1201 en laat hun het aansluiten.
Hoop dat het je verder helpt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic