Hey HvM
Ik moet zeggen dat je wel enorme pech hebt.
Zelf ben ik la jaren tevreden BlackBerry gebruiker en merk een aantal dingen waar de meeste netwerken zelf de oorzaak van zijn.
Bij BlackBerry worden per netwerk, op speciaal verzoek, software bversies gemaakt. Deze moeten aan de eisen van het netwerk voldoen.
BlackBerry schrijft deze en, daar waar nodig, update deze ze.
Het zou kunnen zijn dat het toestel "genuked" is zoals dat bij de BlackBerry fans genoemd wordt.
Hier
http://www.blackberryos.com/blackberry-how-guides/6175-how-recover-nuked-blackberry-pictures-5.html zie je hoe zoiets is op te lossen.
Ook kan ik je adviseren de niet netwerk gebonden software op het toestel te zetten. Dit voorkomt vaak dit soort issues. Zelf doe ik dit al jaren en heb nooit problemen ondervonden, ook niet met garantie enz.
Kijk hier
http://www.blackberryos.com/blackberry-curve-9320-9220/ voor de software en hoe te installeren.
Zelf begrijp ik heel goed dat je het zat bent en snap de genoem stappen. Aan de andere kant hoop ik ook dat jij / men inziet dat dergelijke problemen niet (altijd) door de fabrikant van de telefoon worden veroorzaakt.
Mocht ik je kunnen helpen, laat maar weten
🙂