Hallo,
Bedankt voor de reactie!
Grappig dat je dit zegt, ik werk namelijk bij een autobedrijf.
En het klopt wat je zegt, die vergelijking snap ik volkomen.
Om het even over auto's te hebben, het is wettelijk bepaald dat onder de € 4500,00,- geen garantie op een auto zit.
Ook boven de € 4500,00 wordt niks gedaan aan de banden wanneer deze versleten zijn ( na een aantal weken of maanden), de garantie geld alleen voor de draaiende delen, zoals dingen die met de motor te maken hebben. Een motor is het belangrijkste deel van de auto, zo ook de batterij van een telefoon ( want zonder doen ze het beide niet). Wanneer mensen een auto kopen ( al is de auto € 1000,00 )en een paar dagen later bellen dat de auto elke keer niet start, is het wel zo netjes om wat te regelen. Zo blijft de naam ook goed, houdt je de klanten tevreden en komen ze terug.
Ik begrijp best wel dat niemand weet hoe ik er mee om ga. Alleen wil ik wel er nogmaals bij vertellen dat ik al vanaf het begin problemen had met de batterij, niemand die mij kan vertellen of die batterij misschien al een fabrieksfout had, of niet...
Een nieuwe batterij kopen is ook geen (verschrikkelijk)dure aanschaf, alleen ben ik gewoon on tevreden over de manier waarop ik word geholpen.
Ik heb altijd vodafone gehad, en nooit problemen. Schaf ik een keer een wat duurdere telefoon aan met alles er op en er aan en dan gebeurd er dit. Dus is mijn reactie toch wel te begrijpen.. Mij lijkt het dat een goede naam voor vodafone ( goed service etc.) belangrijker is dan de kosten voor een nieuwe batterij ( eenmalig ).
In ieder geval hardstikke bedankt voor de reactie!!
Groetjes