Admiral

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry bold 9780 prepaid

Beste allemaal,
 
Ook ik heb interesse in een Blackberry en dan met name de 9780. Echter wil ik niet vastzitten aan een abbo.  Prepaid zou dan een oplossing zijn.
Wat moet ik dan hiervoor allemaal doen? Als ik het goed begrijp, moet ik dan naast het toestel ook een speciale BB simkaart aanvragen? Kan ik mijn huidige vodafone-prepaid nummer overzetten naar de BB simkaart? Of krijg ik echt een nieuw nummer (het liefst niet).
En hoe zit het met dat dataverbruik? De eerste 250 MB zijn gratis, daarna €0,30 per MB. Hoe weet ik wanneer ik over die 250 MB heen ben? Ik neem aan dat als je via BB internet gebruikt, dit van die 250 MB afgaat (dus niet als je via WiFi gaat).
 
Bedankt voor de antwoorden op mijn vragen.

Admiral
3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Admiral,

Welkom op het Vodafone Forum!

Je hebt geen speciale Blackberry prepaid sim meer nodig. Met de meeste prepaid kaartjes kun je gewoon blackberry aan smsen naar 4000. Dan krijg je voor €12.50 een blackberry bundel van 250mb groot.

De gratis actie is al verlopen sinds 1 juli 2011.

Zie voor meer info: http://forum.vodafone.nl/t5/BlackBerry-toestellen-Torch-9800/Uitleg-Blackberry/td-p/3589

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
Admiral
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus als ik het goed begrijp kan mijn huidige prepaid simkaartje ook in de blackberry. Dan hoef ik alleen blackberry aan te smsen, moet ik wel voldoende tegoed hebben, en dan kan ik op internet en gebruik maken van bb app.
 
Greetz,

Admiral
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Helemaal correct!

Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic