ownas10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry blox

Hey ik heb 20euro opgewardeerd maar als ik probeer te smsen naar 4000 blackberry aan krijg ik een smsje dat zegt :vodafone info: je kunt je voor deze vodafone dienst niet aanmelden bel 1200 en vraag naar een advieur of er is een technische fout opgetreden probeer het later opnieuw wat kan ik nu doen via het internet bij vodafone krijg ik hem ook al niet aan ? iemand hetzelfde probleem of weet hoe je het oplost
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
ownas10 schreef:
Hey ik heb 20euro opgewardeerd maar als ik probeer te smsen naar 4000 blackberry aan krijg ik een smsje dat zegt :vodafone info: je kunt je voor deze vodafone dienst niet aanmelden bel 1200 en vraag naar een advieur of er is een technische fout opgetreden probeer het later opnieuw wat kan ik nu doen via het internet bij vodafone krijg ik hem ook al niet aan ? iemand hetzelfde probleem of weet hoe je het oplost

En, wat was het antwoord bij 1200?
Jacklynn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ook alles gedaan wat ik kon doen..
Heb ze benadert op Facebook/twitter, heb ze een e-mail gestuurd, ik heb ze gebeld en het enige wat ze konden zeggen is:"Wat vervelend bla bla bla stuur je 06nr en je laatste opwaardering naar ons op". Dat heb ik ook gedaan.. krijg ik vervolgens een e-mail dat ze me z.s.m het mailtje gaan beantwoorden BINNEN 30 DAGEN?!.. hier heb ik dus niks aan. Ook worden we niet op de hoogte gesteld, en dit wekt zware irritaties bij mij op. Als dit niet snel verholpen is stap ik over naar een andere provider.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic