lekkeding123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry blox

Hallo,
 
Ik heb vandaag een Blackberry curve gekregen van me zus, omdat zij een nieuwe Blackberry heeft gekocht.
Nu heb ik gewoon vodafone prepaid, en ik wou toch wel graag pingen enzo, nu zei me zus dat ik Blackberry blox kon gaan doen voor 12,50 per maand. Ik heb ongeveer 2 uur geleden dat gekocht, maar heb nog geen internet enzo, en ook mijn gprs staat in kleine letters, ook heb ik de blackberryoplader al vaak eruit gedaan wanneer de blackberry aanstond. Zou iemand mij kunnen helpen?
 
Groetjes,
 
Wesley
4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi lekkeding (leuke naam btw)

Wat je eens kunt proberen is het volgende:


  • Menu
  • Instellingen
  • Geavanceerde Instellingen
  • Host Routerings Tabel
Indien dit niet zo in je toestel staat ( andere versie van het OS) kun je zoeken naar HRT via het vergrootglas in de display.
Vervolgens zie je opties met (1) staan.

Als je dit aanklikt zie je dezelfde Host Routerings Tabel staan, als je vervolgens op de menutoets drukt moet er een optie zijn registratiebericht versturen, of nu registreren.

Daarna trek je de batterij van je toestel.
chaima

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier hetzelfde verhaal heb al 3 dagen lang een blackberry prepaid kaartje gehaald en mijn internet werkt nog steeds niet.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Chaima,

Is de Blackberry ook bij Vodafone aangeschafd? Als dat zo is, is deze dan aangeschafd bij een prepaid pakket? of bij een abonnement?

Groetjes,
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Zowel bij lekkeding als bij chaima mis ik 1 ding in hun verhaal: Beide hebben het wel over het halen van een prepaid-kaartje of tegoed, maar geen van beiden meldt dat ze "blackberry aan" naar 4000 hebben ge-SMS-ed......en als dat niet zo is, tja, dan gaat het zeker niet werken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic