bilsma

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry blox

hallo,
 
nou ik had een blox van 9,50 die internet op me bb toen heb ik ogewaardeert wou ik de blackberry blox van 12,50 aan zetten toen stond er steeds op je huidige tarief kun je deze vodadofe blox niet afsluiten of aansluiten van blackberry 12,50?
8 Reacties 8
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Klopt, eerst moet die andere Blox verwijderd worden, voor je de juiste Blox aan kunt zetten.

Bel even met de klantenservice, die kunnen je hiermee helpen.

Succes.
bilsma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunt u niks doen dat ik bijvoorbeeld mijn nummer aan u geef dat u dan die blox er van af verwijdert
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
bilsma schreef:
Kunt u niks doen dat ik bijvoorbeeld mijn nummer aan u geef dat u dan die blox er van af verwijdert
Nee, spijtig genoeg kan ik je daar niet mee helpen. Bel gewoon even de klantenservice, dan is het zo geregeld.
bilsma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebelt die man zegt dat het over 30 mins weer werkt maar dat is neit gebeurt en ik ga niet nog eens 5 euro beltegoed verspillen
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi
 
Heeft die medewerker dan de juiste blox geactiveerd? meestal moet je dan even je hele toestel uitzetten eer het weer werkt. Als het goed is krijg je dan een bevestiging van Rim dat je toestel weer aangemeld is. Zo gaat dat bij mij tenminste.
 
Groetjes,
Ziza
 
PS als je geen 5 euro wilt betalen kun je ook gewoon inloggen op My Vodafone en je vraag per e-mail stellen. Dan hoef je niets te betalen 😄 Werkt perfect....
bilsma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee het werkt niet ik krijg wel een bericht over een storing maar vodafone kan het niks schelen zo als ik het zie...
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
bilsma schreef:
Nee het werkt niet ik krijg wel een bericht over een storing maar vodafone kan het niks schelen zo als ik het zie...
Jij zet zelf de verkeerde Blox aan, Vodafone moet dat herstellen en nu zijn ze in jouw ogen ook nog de schuldige in dit verhaal? Vreemde kijk op de zaken hou je er op na, naar mijn mening....
 
En dan nog even over je misplaatste opmekring over de kosten voor de hulp die je krijgt:
 
Vodafone Prepaid
Bellen naar het telefoonmenu van 1200 is gratis. Alleen als je kiest om te spreken met een van onze medewerkers, betaal je € 0,45 per gesprek.
 
Dus ten eerste geef je Vodafone de schuld van een eigen fout en vervolgens plaats je ook nog onwaarheden over de kosten die jij zegt te maken. Vergelijk het even met de 2 andere aanbieders: T-Mobile, 25 cent per minuut met een maximum van 12,50 en KPN met het normale tarief per minuut, Vodafone dus gewoon de goedkoopste voor ondersteuning van hun prepaid-klanten.


bilsma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet u wat het is ik hard gisteren gebelt en die man zei dat het nu werkt in een half uur...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic