bilsma schreef:
Nee het werkt niet ik krijg wel een bericht over een storing maar vodafone kan het niks schelen zo als ik het zie...
Jij zet zelf de verkeerde Blox aan, Vodafone moet dat herstellen en nu zijn ze in jouw ogen ook nog de schuldige in dit verhaal? Vreemde kijk op de zaken hou je er op na, naar mijn mening....
En dan nog even over je misplaatste opmekring over de kosten voor de hulp die je krijgt:
Vodafone PrepaidBellen naar het telefoonmenu van 1200 is gratis. Alleen als je kiest om te spreken met een van onze medewerkers, betaal je € 0,45 per gesprek. Dus ten eerste geef je Vodafone de schuld van een eigen fout en vervolgens plaats je ook nog onwaarheden over de kosten die jij zegt te maken. Vergelijk het even met de 2 andere aanbieders: T-Mobile, 25 cent per minuut met een maximum van 12,50 en KPN met het normale tarief per minuut, Vodafone dus gewoon de goedkoopste voor ondersteuning van hun prepaid-klanten.