Nor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry blox, geen BIS verbinding?

Hallo,
 
Ik had een simkaart gekocht met gratis blackberry blox tot juli 2011. Toen de blox was afgelopen  ben ik op vakantie gegaan en niet meer gebruikt. Nu ik terug in Nederland ben heb ik 20 euro opgewaardeed. Ik heb BLACKBERRY AAN naar 4000 verstuurd en de blox is weer geactiveerd. De 12,50 is ook van mijn tegoed afgegaan.
 
Maar wat mijn probleem is: Ik heb wel internet, whatsapp MAAR ik heb geen blackberry internet service verbinding en kan niet pingen.
 
Help aub !
3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Nor,

Ten eerste welkom op het Vodafone Forum!

Wat je kunt proberen is een batterij pull te geven aan het toestel. Dus aan laten staan batterij eruit en weer erin.

Echter vermoed ik dat je problemen hebt met de blackberry apns. De blackberry.net en de blackberry.vodafone.nl. Om dit te controleren zou ik je willen verzoeken contact op te nemen met Vodafone.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team

DellahO7O

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte heer, mevrouw,
 
ik heb precies de zelfde probleem, ik heb Blackberry Aan naar 4000 gesmst en toen was het geactiveerd en 12,50 is er van af gehaald maar pingen doet het niet.. en bij mijn status netwerk staat bij Blackberry internet services: geen verbinding.
 
kunnnen jullie dit nakijken??? baterij pull heb ik al 100x gedaan ook niks!
 
groetjes
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Dellah070,

Ten eerste welkom op het forum! Het probleem wat je aangeeft is ons reeks bekend, zie hiervoor de volgende topic: Blackberry Vertraging
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic