saaaar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry blox die onrechtvaardig niet word uitgezet!

Ik heb al een aantal jaar een abonnement bij Vodafone, in eerste instantie met een samsung telefoon. deze is stuk gegaan tijden mijn contractsduur en daarom had ik toen een blackberry aangeschaft. Ik heb deze blackberry alleen de laaste paar maanden van mijn abonnement gebruikt, dus ook de blackberry blox maar een paar maanden. mijn abonnement liep af en ik sloot een nieuw abonnement af bij vodafone, dit keer zonder telefoon omdat ik zelf aan een samsung ben gekomen. In eerste instantie wilde ik de blackberry blox eerder laten uitzetten omdat ik dus deze samsung al had. Dit was volgens de vodafone medewerker in de winkel mogelijk, dit staat ook veel op het internet zoals in het bericht hieronder van een vodafone medewerker. Echter konden ze dut in de winkel niet voor mij regelen, ik moest bellen en dat heb ik gedaan, ook hier konden ze dit niet voor me doen. Terwijl je als je de blackberry blox aanzet zonder dat je je abonnenment er mee afsluit je deze toch echt uit mag zetten! Dit heb ik maar gelaten voor wat het was, en in de winkel heb ik me nog een keer laten verzekeren dat de blackberry blox er af zou zijn, deze zou gewoon stoppen samen met het einde van mijn contract.
Nu heb ik echter al maanden het nieuwe abonnement en de blackberry blox staat er nog steeds op! Ik ga naar de winkel, daar mogen ze het er niet af halen, ik bel naar de service en volgens hen moet ik naar de winkel. Ik betaal nu dus al maanden bijna tien euro in de maand voor een blackberry blox die allang al opgezegd zou zijn en waar ten onrechte niemand me van af help!!! Ik kreeg zelfs van de klantenservice medewerkster te horen dat ik maar moest wachten tot mijn abonnement weer verliep en ze gaf toe dat dit een fout van de mederwerkers van het filiaal in Heerhugowaard is geweest. Maar helpen kon ze me niet, Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben hier al maanden mee bezig en ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
HELP!

Beste Dirk,

Betreft het een abonnement? Of prepaid?

Prepaid:
In het geval van prepaid is het simpel. Je hebt betaald voor 1 maand en heb je geen 12,50 tegoed dan word deze niet verlengd.

Abonnement:
Heb je het contract meteen Blackberry afgesloten? Dan kunnen de blox niet uitgezet worden omdat deze bij het contract horen i.c.m. een Blackberry.
Deze aanpassen zou dus een breuk zijn van het contract wat tevens ook niet mogelijk is tenzij deze er later zijn opgezet zijn. Als je bijvoorbeeld eerst een andere telefoon had en later bent overgestapt op een Blackberry.

Gelukkig werkt het internet (de Blackberry blox) wel in een ander toestel.

Zijn hier nog vragen over stel ze gerust.

Mvg,

Jan
2 Reacties 2
saaaar
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
Ik heb al een aantal jaar een abonnement bij Vodafon
e, in eerste instantie met een samsung telefoon. Deze is stuk gegaan tijdens mijn contractsduur en daarom heb ik toen een blackberry aangeschaft. Ik heb deze blackberry alleen de laaste paar maanden van mijn abonnement gebruikt, dus ook de blackberry blox maar een paar maanden.
Mijn abonnement liep af en ik sloot een nieuw abonnement af bij Vodafone, dit keer zonder telefoon omdat ik zelf aan een samsung ben gekomen. In eerste instantie wilde ik de blackberry blox eerder laten uitzetten omdat ik dus deze samsung al had. Dit was volgens de vodafone medewerker in de winkel mogelijk, dit staat ook veel op het internet zoals in het bericht hieronder van een vodafone medewerker. Echter konden ze dit in de winkel niet voor mij regelen, ik moest bellen en dat heb ik gedaan, ook hier konden ze dit niet voor me doen. Terwijl je als je de blackberry blox aanzet zonder dat je je abonnenment er mee afsluit je deze toch echt uit mag zetten! Alleen je krijgt niemand van Vodafone zo ver je te helpen omdat ze dit allemaal zogenaamd niet mogen doen. Heel leuk allemaal, maar als dit niet knap geregeld kan worden, beloof dit dan ook niet. Dit heb ik maar gelaten voor wat het was, omdat het nog maar voor een korte tijd was. In de winkel in de Middenwaard in Heerhugowaard waar ik al voor het derde bezoek die week was omdat niemand mij kon helpen, heb ik me nog een keer laten verzekeren dat de blackberry blox er af zou zijn, deze zou gewoon stoppen samen met het einde van mijn contract.

Nu heb ik echter al maanden het nieuwe abonnement en tot mijn grote verbazing staat de blackberry blox er nog steeds op! Na een belletje met de klantenservice omdat mijn rekening steeds onverklaarbaar hoog was kwam ik hier achter. Maar deze dame kan mij natuurlijk niet verder helpen, hiervoor moet ik naar de winkel. Ik ga naar de winkel, daar krijg ik te horen dat ik moet bellen, ik bel naar de service en volgens hen moet ik naar de winkel.
Het ergste is nog dat ik tegen alle medewerkers het hele verhaal heb verteld, dus ook dat ik steeds heen en weer wordt gestuurd! Ik heb nu in totaal al 6 maanden ongewenst de blackberry blox aan staan, dat is dus al 45 euro die jullie van mij (laten we eerlijk zijn) gestolen hebben. Ik betaal nu dus al maanden 7,50 voor een blackberry blox die allang al opgezegd zou zijn volgens de medewerker in heerhugowaard. Ik kreeg zelfs van de klantenservice medewerkster te horen dat ik maar moest wachten tot mijn abonnement weer verliep. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op, die blackberry blox zou al twee keer weg gehaald moeten zijn door jullie! Deze dame gaf toe dat dit een fout van de mederwerkers van het filiaal in Heerhugowaard is geweest. Dit zijn allemaal Vodafone medewerkers, die fouten van een collega erkennen maar verder natuurlijk niet helpen. Want dit mogen ze natuurlijk niet, gaat u maar naar de winkel, nee belt u maar.
Ik hoop dat u de ernst van deze situatie inziet, dit is een klantenservice van niks! En dat niet alleen, dingen beloven en niet nakomen, dat is liegen.
Ik wil van die verschrikkelijke blox af en mijn geld terug, dit is namelijk te belachelijk voor woorden.
Als ik nu na 6 maanden weer niet word geholpen zie ik geen andere oplossing dan stappen tegen u te gaan ondernemen.

Hieronder leest u waarom ik in eerste instantie al van mijn blox af zou moeten zijn gekomen.
Beste Dirk,

Betreft het een abonnement? Of prepaid?

Prepaid:
In het geval van prepaid is het simpel. Je hebt betaald voor 1 maand en heb je geen 12,50 tegoed dan word deze niet verlengd.

Abonnement:
Heb je het contract meteen Blackberry afgesloten? Dan kunnen de blox niet uitgezet worden omdat deze bij het contract horen i.c.m. een Blackberry.
Deze aanpassen zou dus een breuk zijn van het contract wat tevens ook niet mogelijk is tenzij deze er later zijn opgezet zijn. Als je bijvoorbeeld eerst een andere telefoon had en later bent overgestapt op een Blackberry.

Gelukkig werkt het internet (de Blackberry blox) wel in een ander toestel.

Zijn hier nog vragen over stel ze gerust.

Mvg,

Jan
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @saaaar,

Ik kan me voorstellen dat deze ervaring niet prettig is. Het klopt dat de BlackBerry Service niet kan worden stopgezet tijdens je contract.

Wanneer je het idee hebt dat de fout in de winkel is gemaakt raad ik je aan om deze klacht neer te leggen bij de betreffende winkel. Via het Forum kan ik wat dit betreft niets voor je betekenen, hiervoor zijn je gegevens namelijk nodig. Dit topic wordt daarom ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic