anoniemxx

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry app world en bb messenger weg na update

Hallo,
 
Ik heb halfuur geleden meerdere updates gedaanvia de Blackberry app world, oa voor de app world en blackberry messenger. Update is goed gegaan, daarna toestel gereset zoals altijd wordt aangegeven.
Nu is ie dus gereset en app world staat nergens, net als Blackberry messenger..
Het is gewoonverdwenen, het staat ook niet in een verborgen map ofzo..
 
Iemand hetzelfde probleem of weet wat nu te doen?
Het zou namelijk wel fijn zijn als ik deze 2 applicaties terug zie..
 
Groeten 
9 Reacties 9
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Even op je toestel naar blackberry.com/appworld surfen en opnieuw downloaden helpt ook niet?
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi anoniemxx,
 
Als je in het menu kijkt en je klikt op de de BB button. Hier staat de optie alles weergeven/verbergen.
Als je hiervan gebruik maakt zie je dan de Applicaties, weer terug ?
 
Grtzz
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey anoniemxx,

Laat het even weten of het gelukt is 😄

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
anoniemxx
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alles weergeven in het menu heb ik ook geprobeerd, maar het staat echt nergens..
Nu heb ik netpaar keer geprobeerd om app world opnieuw te downloaden, maar kreeg ik Java long error (5x achter elkaar) heel vreemd allemaal..
Ik weet het nu echt niet meer eigenlijk..
Bedankt iig voor jullie reacties;)
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Anoniemxx,

Misschien is het raadzaam om met je toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega's kunnen kijken of de applicatie inderdaad niet op het toestel staat of dat ze deze voor je opnieuw op het toestel kunnen zetten 🙂

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
zeynep12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zelfde probleem heb ik ook, al dagen lang. Heb bb reset , opnieuw gedownload.. Ergens in mn telefoon is wel opgeslanen, maar ik kan het nog steeds niet vinden .. Alles is gebeurd met downloaden van laatste versie Appworld (raar)
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
is het probleem inmiddels verholpen?
een en ander kan ook teruggezet worden door je BB met je PC te verbinden en de BlackBerry Desktop manager te gebruiken. Hiermee kun je namelijk een herstel uitvoeren.
Catja

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had bbm op blackberry appworld ge updated , maar nu heb ik al een paar maanden steeds het zelfde staan . Iets met een tijdelijke serverfout staat er dan ..
Er heb er alles aan gedaan om het te verhelpen , vanalles ook op internet gezocht maar het werkte niet . Ik ben nog niet naar de vodafone winkel geweest .
Zou iemand me kunnen helpen ? Alvast bedankt
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Katja, wat heb je allemaal al geprobeerd om het probleem te op lossen? Dan kunnen wij kijken of we nog nieuwe ideeën hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic