SoulSurvivor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry abonnement omzetten naar iPhone 4S

Ik heb gisteren een simlock vrije iPhone 4s besteld.
 
Echter heb ik nog een abonnement lopen bij Vodafone die in Oktober afloopt..
 
Nu is mijn vraag, kan ik de Vodafone simkaart in mijn iPhone 4s zetten. En werkt alles dan ook gewoon ?
 
Of moet mijn Blackberry internet omgezet worden naar normale internet ? En zo ja, is dit mogelijk bij Vodafone ?
 
Ik was in eerste instantie van plan om een simonly abonnement te nemen. Maar dan moet ik tot Oktober voor 2 abonnementen betalen. Daarnaast wil ik liever mijn huidige telefoon nummer behouden.
 
EDIT: Ik las net trouwens dat er geen normale simkaarten in de iPhone 4s passen, je hebt hier dus een micro sim voor nodig.
 
Kan ik deze micro sim bij Vodafone aanvragen ?
 
Alvast bedankt.
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
SoulSurvivor schreef:
Ik heb gisteren een simlock vrije iPhone 4s besteld.
 
Echter heb ik nog een abonnement lopen bij Vodafone die in Oktober afloopt..
 
Nu is mijn vraag, kan ik de Vodafone simkaart in mijn iPhone 4s zetten. En werkt alles dan ook gewoon ?
 
Of moet mijn Blackberry internet omgezet worden naar normale internet ? En zo ja, is dit mogelijk bij Vodafone ?
 
Ik was in eerste instantie van plan om een simonly abonnement te nemen. Maar dan moet ik tot Oktober voor 2 abonnementen betalen. Daarnaast wil ik liever mijn huidige telefoon nummer behouden.
 
EDIT: Ik las net trouwens dat er geen normale simkaarten in de iPhone 4s passen, je hebt hier dus een micro sim voor nodig.
 
Kan ik deze micro sim bij Vodafone aanvragen ?
 
Alvast bedankt.
Als je even naar een Vodafone winkel gaat ruilen ze je huidige SIM netjes om voor een Mciro-SIM en zal alles probleemloos werken.
 
Je kunt je Blackberry internet ook gewoon in de iPhone gebruiken, denk er wel om dat je met een andere telefoon meer data zukt gebruiken dan met een Blackberry. Blijf dus weg van YouTube en muziek streamen.
rdhoog

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb dat ook gedaan en wat maakt het straks uit om dat om te zetten van blackberry naar iphone?
 
Alles werkt naar behoren dus wat is dan het voordeel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic