daan92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry abonnement omzetten naar iPhone 4S

Beste mensen,

Ik ben sinds ongeveer 9 maanden in het bezit van een 2-jarige Blackberry Torch 9800 abonnement. Ik zou graag willen overstappen naar een iPhone 4S (los toestel kopen). Zou het dan mogelijk zijn om binnen dezelfde abonnementskosten gebruik van internet te kunnen maken op de iPhone 4S?

Groetjes,

Daan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Daan,

Ja... als je een iPhone gaat gebruiken kan je gewoon de 1Gb data gebruiken die nu al onderdeel is je abonnement, de
BlackBerry toevoeging maakt het datverkeer op een BlackBerry mogelijk, maar de 1Gb is op elk toestel te gebruiken.


Bekijk in context

4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ja, op zich is dat geen probleem.
 
Denk er wel om dat een Blackberry altijd via de BB Service vebinding maakte met het internet en dat daarbij gebruik wordt gemaakt van technieken om data te comprimeren (kleiner te maken).
Een Android, WindowsPhone of iOS toestel zal dit niet doen.
Bij hetzelfde gebruik van internet, zal een ander toestel dus meer data verstoken. Hou dat in de gaten, zodat je niet buiten je bundel gaat komen en voor onverwachte kosten komt te staan.
daan92
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Martin,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb een 1GB datalimiet. Betekent dat dan wel gewoon dat ik ook op de iPhone 4S dan 1GB datalimiet heb?
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Daan,

Ja... als je een iPhone gaat gebruiken kan je gewoon de 1Gb data gebruiken die nu al onderdeel is je abonnement, de
BlackBerry toevoeging maakt het datverkeer op een BlackBerry mogelijk, maar de 1Gb is op elk toestel te gebruiken.


daan92
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de iPhone 4S gisteren gekocht en Vodafone heeft mijn Blackberry service zelfs uitgezet waardoor ik maandelijks minder ga betalen. Echt een erg goede service van Vodafone! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic