thieu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Z10 - simkaart wordt niet herkend

Update: door

Wanneer is Vodafone van plan om de laatste update van de Blackberry Z10 te gaan ondersteunen, alle andere providers in Nederland doen dit namelijk al wel???

***MODERATOR EDIT: Onderwerptitel aangepast zodat deze duidelijker is***
Wanneer is Vodafone van plan om de laatste update van de Blackberry Z10 te gaan ondersteunen, alle andere providers in Nederland doen dit namelijk al wel???

***MODERATOR EDIT: Onderwerptitel aangepast zodat deze duidelijker is***
7 Reacties 7
DaveBen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar zijn wij ook zeer benieuwd naar, aangezien wij zakelijk de nieuwe BlackBerry 10 serie moeten gaan uitrollen. Sim kaarten van andere providers hebben geen problemen, alleen Vodafone NL
thieu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat klopt inderdaad, ik heb de update die ik had gekregen vanuit Blackberry zelf terug moeten zetten naar de fabriekssoftware
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi thieu en DaveBen, goed nieuws, er is een update die het probleem oplost dat de BlackBerry Z10 een Vodafone simkaart niet herkent. Voor de LTE-versie is deze inmiddels al beschikbaar, de 3G-versie mogen jullie begin volgende week verwachten. 😄

Je kunt deze update binnenhalen via wifi, of door de BlackBerry te koppelen aan je pc en het programma BlackBerry Link te openen.
nicof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone, misschien kunnen jullie helpen. Ik heb hetzelfde probleem. Vanuit de doos zit er bij mij versie 10.0.10.90 op. Echter wordt er geen enkele Vodafone simkaart herkend. Ook heb ik zowel via Link als OTA gekeken voor een software-update. Deze is er echter niet. Bovendien vraag ik mij af, hoe kan dit toestel updaten als de simkaart niet 'gepakt' wordt.

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Het lukt mij ook niet.
Al meerdere malen nieuwe software geinstalleerd.
Vodafone simkaart erin, hij geeft nu wel een vodafone icoon op het scherm maar nog steeds geen verbinding??
Help graag.......
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben eruit, je moet eerst een downgrade doen naar 10.0.09.2372 via http://opensourcebb.com/bb10-oses/ dan je Vodafone sim kaart erin en de update uitvoeren.
Alles moet nu werken! Vergeet echter geen backup te maken voor als het mis gaat!!
Succes
deesje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nog steeds werkt vodafone niet met de Z10! Wacht al 2 weken en nog geen oplossing! De Z10 ligt nu te verstoffen in de kast!! Helaas net sim only contract verlengd. Moet gewoon afwachten zeggen ze totdat er een nieuwe update komt via blackberry! Beetje vreemd dat alle andere providers geen problemen hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic