pombes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

[Blackberry Torch 9800] simkaart-fout

hallo,
ben sinds een paar dagen in het bezit van een Blackberry torch 9800 heb de eerste dagen geen last gehad van dit probleem maar sinds gisteren krijg ij regelmatig de melding SIMKAART FOUT, verbinding valt dan ook weg SOS en geen internet
zet ik hem helemaal uit en dan weer aan dan vindt hij het netwerk weer en gaat het weer enkele uren goed en dan dan geeft ie weer SIMKAART FOUT aan.
de vorige gebruiker gebruikte t-mobile maar er zit nu een sim in van Vodafone en hij simlock vrij.
heb ook een nieuwe simkaart aangevraagd en hij geeft nog steeds zelfde probleem aan.

weet iemand misschien hoe dit komt en kunnen jullie mij misschien helpen
alvast bedankt.

groetjes kevin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
pombes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
beste chris,

ik heb een stukje papier tussen me simkaart gedaan dat ie strakker zit en nu doet ie het wel wat is er dan miss aan me telefoon want wil het stukje papier wel weg halen.

groetjes kevin

Bekijk in context

3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Kevin,

Welkom op het Vodafone Forum! Ik raad je het volgende aan. Plaats jouw sim eens in een ander toestel. Geeft dit toestel ook problemen -sim defect-

Werkt het wel in het andere toestel - toestel problemen-

Op deze manier kom je in ieder geval erachter wáár het probleem zit

pombes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
beste chris,

ik heb een stukje papier tussen me simkaart gedaan dat ie strakker zit en nu doet ie het wel wat is er dan miss aan me telefoon want wil het stukje papier wel weg halen.

groetjes kevin
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Kevin,

Excuses voor de late reactie. Ik merk dat de notificatie van nieuwe posts niet voor de volle 100% werkt.

Ik denk dat je beter naar een winkel van ons kunt gaan. Hier plaatsen ze dan een nieuwe sim. Als deze beter past kun je deze beter gaan gebruiken. Een simwissel is de eerste keer kosteloos.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic