Nee, bij het instellen van POP is die mogelijkheid er niet. Enkel dus in de algemene instellingen de mogelijkheid om het automatisch downloaden van afbeeldingen in de mail zelf te stoppen. Maar voor afbeeldingen die als bijlage worden meegezonden - of pdf's, documenten, etc - bestaat die mogelijkheid niet. Ze horen ook niet automatisch gedownload te worden, maar bij POP-accounts gebeurt dat dus om onduidelijke redenen wel.
Ik hoop dat jullie hier iets mee doen, en toekomstige abonnees in ieder geval waarschuwen. Want hoewel het jullie natuurlijk alleen maar geld oplevert wanneer iemand z'n 500 MB er in een dag doorheen jaagt en daarna meerkosten kan betalen, voel ik me toch persoonlijk nogal belazerd. Dus voor de klanttevredenheid is het niet bepaald goed. (En hoewel ik snap dat dit probleem primair is veroorzaakt door de fabrikant, is degene die mij het toestel verkocht heeft hier toch ook mede voor verantwoordelijk; zeker wanneer het die verkoper is die profiteert van de fabrieksfout.)
Bedankt voor het meedenken, in ieder geval.