Marlou

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Internet


Hoi!

Misschien een overbodige vraag, want heb al veel vragen over dit onderwerp gelezen maar even voor de zekerheid. Ik heb een Blackberry bold 9700, maar na 4 reperaties is hij weer defect en ben ik er helemaal klaar mee. Ik ben van plan een iPhone 4S te kopen. Mijn abbonnement loopt echter tot april 2012. Ik heb een bel abbonnement van Vodafone, met daarbij een sms blox en blackberry internet(geen blox, maar blackberry internet services). Klopt het dat ik met dit internet via een apn verbinding gewoon internet kan gebruiken op een iPhone? En klopt het ook dat hier GEEN extra kosten aan verbonden zijn?

Alvast bedankt voor het antwoord,

Marlou
1 Reactie 1
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marlou,

Het klopt inderdaad dat je je abonnement ook gewoon kunt gebruiken in een I phone 4S. Je bundel en daarbij horende voorwaarden blijft gewoon gelijk. Er worden geen extra kosten berekend omdat je een ander toestel gebruikt. het spreekt vanzelf dat je wel bij moet betalen als je je bundel overschrijdt maar dat is bij Blackberry toestellen ook het geval. Over het algemeen kun je als apn live.vodafone.com gebruiken in de I Phone. Mocht dit niet werken, probeer dan office.vodafone.nl. Soms is bij Blackberryabonnementen de live apn geblokkeerd. Voor de kosten maakt het verder niet uit welk apn je gebruikt.

Alvast veel plezier van je I phone en succes.

Selly
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic