ThierryV1A

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Internet werkt niet

Hallo. Ik ben erg teleurgesteld dat ik niet kan pingen terwijl ik wel gesmst heb en een sms terug heb ontvangen. 
Ik heb meerdere keren proberen te bellen maar de lijnen waren telkens bezet...
De SMS: 
Je Blackberry BloX is actief deze wordt iedere maand automatisch verlengd a 12,50 euro vanuit je beltegoed. De volgende verlengingsdatum is 21/10/2012. 
 
Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben en hopelijk vinden wij een oplossing. 
 
P.S. mijn GPRS is klein ipv groot. 
5 Reacties 5
sunaina88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijne doet het ook niet. Smsen en bellen wel. Bij mij staat er meestal EDGE maar nu staat er edge of gprs (ook dus idd kleine letters) Grrrr!
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
als je kleine letters ziet doet je internet het gewoon niet. dan maakt het ook niet uit of je blox aan staat 😉 HOOFDLETTERS = internet, kleine letters = geen internet. bij zo'n crackberrie moet je toch de batterij eruit trekken terwijl hij aan staat om hem te rebooten? zou dat ff proberen en kijken of andere mensen met vodafoon om je heen wel internet hebben. weet je of het aan jouw telefoon ligt of aan vodafone
ThierryV1A
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Echt vervelend, Ik probeer hem nu te rebooten. Ik heb op dit moment ook niet genoeg tegoed meer om via mijn telefoon te bellem naar de klantenservice. Mijn vriendin heeft wel internet en die heeft ook vodafone
sunaina88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een aantal keer gereboot maar helpt niet. Nog steeds kleine letters. Vriend met een andere provider heeft het zelfde probleem. Maar een andere weer niet. Weet niet waar het nu aan ligt.
ThierryV1A
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde probleem, zelfde gedaan, zou een Moderator ons misschien kunnen helpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic