Pdegroot

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blackberry Id wachtwoord

Beste Vodafone,
 
Ik heb een blackberry Curve 9360 en wil een app downloaden via de Blackberry App World applicatie. Hiervoor moet ik mij aanmelden met mijn blackberry login details. Mijn username is mijn werk email account echter werkt mijn wachtwoord niet meer. Wanneer ik vervolgens op wachtwoord vergeten klik en dan een bevestiging krijg dat mijn wachtwoord naar mijn email wordt gestuurd dan ontvang ik niets. 
 
Ik heb op het support forum van Blackberry dit besproken (http://supportforums.blackberry.com/t5/BlackBerry-Curve/Password-to-Blackberry-Id/m-p/2176287#M191098) en men heeft mij een aantal oplossingen aangeboden die helaas allemaal niet werken. HEt ziet er namelijk naar uit dat er simpelweg geen email vanuit Blackberry wordt gestuurd, want er hangt niets in de SPAM filter en ik check mijn mail via de desktop outlook. 
 
Ik heb nu het advies gekregen om dit met de provider (Vodafone) te checken.
 
Graag hulp!
 
Mvg,
pier
 
 
18 Reacties 18
kevinvisser

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodavoners,
 
 
Ik werd vanochtend wakker en er stond dat mijn whatsapp een upgrade moest
hebben voor ik het weer kon gebruiken dus ik dacht oke even doen, wat gebeurd er?
 
Ik moet inloggen met mijn blackberry id en volgens wil dat niet en zegt hij dit :
 
Kan niet aanmelden bij uw Blackberry ID-acount.
 
Wat heb ik daarna gedaan? mijn blackberry acount id wachtwoord opnieuw ingesteld en alles
whatsapp verwijderd.
 
En nu? ik wil whatsapp opnieuw instaleren gaat weer 6mb en dat wil ook niet? ik moet weer inloggen
met blackberry id en weer de zelfde melding
 
 
Ik snap hier geen ene zak van ik word het helemaal beu... heb trouwens een blackberry bold 9900.
 
 
 
Zou heel erg fijn zijn als iemand me even zou helpem net dit..;)
kevinvisser

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus niemand kan mij even helpen...:(
Kellyvdheuvel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb Bbm opnieuw gedownload en toen ik er op klikte moest ik mijn Blackberry ID etc. Invullen, dit deed ik en toen ging het toestel verbinding maken/koppelen met mijn Blackberry ID, alleen dat werkt niet, hij is nu al twee ruime dagen aan het laden en werkt nog steeds niet... Wat moet ik doen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Oei Kelly, dat is niet zo mooi! Heb je wel de goede gegevens ingevuld? Helpt het om de App alsnog even te verwijderen en het opnieuw te doen? Je kunt ook eens de batterij van het toestel halen terwijl het aanstaat en het opnieuw proberen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Pdegroot,

Allereerst welkom op ons forum 😄

Wat vreemd dat je geen wachtwoord ontvangt! Wij hebben het hier getest en kregen practisch binnen een seconde het nieuwe wachtwoord. Het is dus goed mogelijk dat een spamfilter hem er toch uit lijkt te halen.

Je zou eventueel kunnen proberen om een nieuw BlackBerry account te maken?
Pdegroot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Arina,
 
dank je voor je email. Mijn account is gelinkt aan mijn werkemail, dus ik kan moeilijk een andere login naam kiezen. Daarnaast heb ik ook de spamfilter gechecked waardoor het probleem eerder lijkt te zitten aan de server kant ipv de client kant. Blackberry verwijst me echter dit met jullie te bespreken.
 
Ik hoop dat er een andere oplossing is.
 
gr,
pier
 
Pdegroot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Arina,
 
Ik heb inmiddels toch gekeken naar je oplossing en loop tegen de volgende 2 problemen aan:
1. Ik heb een nieuwe ID gecreeerd met mijn prive email adres echter krijg ik nu wederom niet een bevestigingsemail van Blackberry met de activering.
2. Wanneer ik nu op Blackberry World probeer in te loggen met een ander email adres dan geeft het toestel mij een foutmelding dat ik de gebruikersnaam moet invoeren die aan deze smartphone is gekoppeld...
 

Hoe kan ik deze problemen oplossen?
 
Bedankt!
Pier
 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Pier,

Heb je ook al geprobeerd om het password te resetten via je laptop/pc in plaats van via je BlackBerry?
Je kunt de reset hier aanvragen: https://blackberryid.blackberry.com/bbid/recoverpassword

Ik hoor graag van je of dit geholpen heeft.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
kevinvisser schreef:
Dus niemand kan mij even helpen...:(

Hoi Kevin,

Ik heb je post even samengevoegd met deze, omdat het probleem vrijwel gelijk is. Misschien zijn de oplossingen die hier geboden worden ook handig voor jou.
Lees ze eens door. Kun je er iets mee?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Kelly,

Ook jouw bericht heb ik even toegevoegd aan dit onderwerp. Zo kunnen jullie elkaar op de hoogte houden.
Is het al gelukt om je BlackBerry-ID aan de praat te krijgen?
Pdegroot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Astrid,
 
dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd en wederom krijg ik geen email.....
 
Ik heb dit tevens op het Blackberry forum gepost en uiteindelijk verwijzen zij naar Vodafone.
 
Gr,
Pier
 
Pdegroot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Astrid, Vodafone,
 
Kunnen jullie mij hiermee helpen svp? Ik zit nu al ongeveer 2 weken met dit probleem en zou het graag willen oplossen.
 
alvast bedankt,
Pier
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Pdegroot schreef:
Beste Astrid, Vodafone,

Kunnen jullie mij hiermee helpen svp? Ik zit nu al ongeveer 2 weken met dit probleem en zou het graag willen oplossen.

alvast bedankt,
Pier
Hoi Pier, misschien is het een optie om de Smartphone Crew eens te bellen en deze afdeling het probleem voor te leggen. met wat gegevens kunnen zij de vraag voorleggen bij de tweede lijn of bij het BB team van Vodafone. Deze gegevens kan ik helaas niet vragen op het forum dus vandaar deze optie. Laat het me even weten of het gelukt is 🙂
Pdegroot
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Maurice,
 
Prima, heb je een telefoonnummer voor mij? Ik zie enkel een 0900 nummer en dat is niet gratis.
 
Gr,
pier
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Pdegroot schreef:

Prima, heb je een telefoonnummer voor mij? Ik zie enkel een 0900 nummer en dat is niet gratis.


Hey Pier,
Je kunt gewoon bellen naar het nummer van onze klantenservice 1201.
Succes!
aap1aap2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey mensen.
ik heb ook een blackberry. lang geleden heeft mijn ex op mijn blackberry
gezeten. en apps gedownload. via haar app account. ik will graag apps downloaden.
maar ik moet inloggen via haar account. hoe kan ik dit verwijderen zodat ik op mijn eigen
app account kan inloggen. ik ga niet bij mijn ex aankloppen.
jullie begrijpen vast wel waarom ik daar niet ga aankloppen. hoe kom ik van dit probleem af?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@aap1aap2

Ga naar Options > Security > Security Wipe > Check alles aan > typ "blackberry" > klik "Wipe Data".
Enige nadeel, je bent vervolgens wel alle data die op de telefoon staat kwijt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ouder topic, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic