Kimmmm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry ID

ik kan me sinds kort niet meer aanmelden bij mijn blackberry ID. als ik bijvoorbeeld een app wil downloaden en ik mijn wachtwoord moet geven komt er te staan: Kan niet aanmelden bij uw Blackberry ID-account. het ligt niet aan mijn wachtwoord (die heb ik namelijk al 30x aangepast). ik kan er dus niets meer mee. Bij alles komt eerst het scherm dat ik me wachtwoord moet opgeven en daar kom ik dus niet doorheen. verwijderen heb je ook een wachtwoord voor nodig. Ik heb geen idee wat ik nog kan proberen. Iemand anders wel?
Heb al een ander account aangemaakt maar die kan ik niet koppelen aan mijn toestel omdat ik die oude niet kan verwijderen

ik weet het niet meer. hoor graag van anderen
2 Reacties 2
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Oooh dat heb ik ook al eens gehad!
Super irritant... ik heb het toen opgelost door mijn toestel te wipen...alles eraf en opnieuw erop zetten.
Zou wel effe vantevoren een back-upje dus maken als ik jou was met de desktop manager van BB kun je dat op je computer doen.
 
En daarna dus wipen en dan kun je met die nieuwe id inloggen.
Tenminste zo ging het bij mij!
 
Succes!
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Steef86 schreef:
Oooh dat heb ik ook al eens gehad!
Super irritant... ik heb het toen opgelost door mijn toestel te wipen...alles eraf en opnieuw erop zetten.
Zou wel effe vantevoren een back-upje dus maken als ik jou was met de desktop manager van BB kun je dat op je computer doen.
 
En daarna dus wipen en dan kun je met die nieuwe id inloggen.
Tenminste zo ging het bij mij!
 
Succes!
Ter informatie:

  • Ga naar het menu (scherm met alle icoontjes)
  • Ga naar “Opties” > “Beveiligingsopties” > “Toestel leegmaken”
  • Vink aan welke items er van het toestel verwijderd moeten worden.
  • Voer het woord “BlackBerry” in om te bevestigen
  • Kies “Leegmaken” en het toestel zal opnieuw opstarten.
Grzz
 
Blizz
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic