Istai1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Curve 8520 probleem

Hallo,

Ik heb nu ongeveer 2,5 jaar een Blackberry Curve 8520 met een prepaid box. Nooit problemen mee gehad of klachten op enkele storingen na. Nu sinds begin van dit jaar ongeveer kreeg ik het welbekende wit scherm probleem. Het werd steeds erger. Zelfs zo erg dat ik mijn lader mee naar mijn werk moet nemen omdat mijn Blackberry het geen 2 minuten zonder stroom afkan zonder weer op wit scherm te gaan of zomaar uit te vallen. Ik praat over ongeveer 4-5 keer per dag dat deze uitvalt. Savonds zit hij in de lader en werkt hij prima. De telefoon is nodig voor mijn werk, dus dit is natuurlijk uitermate vervelend aangezien ik niet continu een stroompunt in de buurt heb.Wat is een oplossing?

Bedankt
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Istai1986,

Jammer dat je toestel zoveel problemen geeft zeg! Heb je al geprobeerd een backup te maken van je toestel en daarna alles terug naar fabrieksinstellingen te zetten? Mocht dat niet helpen dan raad ik je aan om naar je verkooppunt terug te gaan met het toestel en het op te laten sturen ter reparatie. Dan kan er iets aan gedaan worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic