Marcelvz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Blackberry Curve 8520] Wi-Fi werkt niet

Ik had er aan het begin toen ik mijn mobiel kocht nog geen last van. Maar nu doet mijn internet het niet als ik op wi-fi zit. Als ik internet heb(prepaid) dan doet mijn wi-fi internet het wel. Ik heb mijn battery er ook al uitgehaald terwijl mijn telefoon aanstond maar dat heeft niks geholpen. Mijn twitter doet het wel. Maar als ik internet opstart staat er: 'Kan geen verbinding maken met internet. Probeer het later opnieuw. Als dit probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw netwerkprovider.' Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, en dat ik snel geholpen word.

Groeten,

Marcel van Zutphen
Ps: al
2 Reacties 2
Marcelvz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat ps hoord er niet bij
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Marcel,

Je geeft aan dat WiFi en het internet niet werkt, en dat alleen twitter het doet.

Ik denk dan dat je op dit moment geen BlackBerry BloX heb aangesloten.
Zonder deze BloX is dataverkeer alleen heel beperkt mogelijk, en zelfs Wifi zal dan niet werken.

De reden is dat een blackBerry niet werkt met instellingen, maar met zogenaamde Service Books.
Deze Service Books worden pas geactiveerd als er ook en BloX actief is.

Met de BloX koop je in feite een licentie bij RIM (BlackBerry) om van het toestel gebruik te kunnen maken.

Mocht je toch een BlackBerry BloX hebben, en het werk toch niet (ook moet er dan wel ook nog wat beltegoed aanwezig zijn)
neem dan contact op met de klantenservice om te de netwerkaanmelding van je toestel te laten controleren.

Groeten,


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic