brombeere

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Classic Hub = email + sms berichten ineens leeg

Beste Forumleden en Vodafone experts,

Na het verwijderen van 3 onbelangrijke emailberichten zijn onbedoeld maar in ieder geval ongewenst al mijn (verzonden en ontvangen) email berichten in de Hub verdwenen. Hetzelfde geldt voor mijn sms-archief. Kan ik bij het deleten/verwijderen van een drie-tal emailberichten per ongeluk mijn hele archief hebben verwijderd of heeft zich malware op mijn toestel genesteld? Iemand die dit heeft meegemaakt/zou kunnen verklaren?
Alvast dank voor jullie meedenken
Brt
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Zover ik weet is blackberry nog altijd een van de meest veilige telefoons die je kunt hebben (althans de oudere toestellen)
Ik vermoed dat je gewoon verkeerd geklikt hebt. Maar om het zekere voor het onzekere te nemen kun je het beste een back up maken van je toestel en dan terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Joost_deBoer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik had een vraag, laatst zat ik op de fiets richting een vriend van me, op de heen weg lukte het Appen etc gewoon. Maar toen ik daar was kon ik in een keer niet op mobiel internet... Zit bij hollandsnieuwe en heb het al geprobeerd door hun code in te vullen maar dat werkt niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan zijn dat er problemen waren met het netwerk, je tegoeden etc. Het eerste wat ik altijd in zo een geval doe is me telefoon opnieuw opstarten
Tevens controleer ik zelf meteen me eigen settings etc op zo een moment.
Echter hebben wij geen toegang tot de gegevens en systemen van Hollands nieuwe en dien je bij hun hiervoor te zijn. Vaak helpt het ook om op dat moment contact op te nemen met hun. Zij kunnen zien waar het dan mis gaat.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Joost_deBoer , is het nog gelukt met de tips van Steven- ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic