Jogarmustiko

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Bold kan geen wifi verbinding maken

Hee,
 
ik heb sinds gister een Blackberry Bold 9900, bij vodafone genomen.
Ik kan geen wifi verbinding maken met de modem van beneden(er staat dan: Koppeling aan het netwerk is mislukt!)
, maar wel met die van boven.
Dat is zeer vervelend omdat ik de meeste tijd doorbreng in de woonkamer.
Weet iemand hiervoor een oplossing,
 
Grt Jogarmustiko
4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Jogarmustiko schreef:
Hee,
 
ik heb sinds gister een Blackberry Bold 9900, bij vodafone genomen.
Ik kan geen wifi verbinding maken met de modem van beneden(er staat dan: Koppeling aan het netwerk is mislukt!)
, maar wel met die van boven.
Dat is zeer vervelend omdat ik de meeste tijd doorbreng in de woonkamer.
Weet iemand hiervoor een oplossing,
 
Grt Jogarmustiko
Dit moet bijna wel een fout bij het invoeren van de WiFi-key zijn.
 
Je geeft zelf aan dat het met een ander WiFi toegangspunt wel werkt: je toestel is dus helemaal in orde. Dan blijft eigenlijk alleen maar de mogelijkheid over dat je een verkeerd wachtwoord voor het andere toegangspunt invoert, of dat het toegangspunt zelf niet goed ingesteld staat.
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Ehhh Martin dat klopt niet helemaal, ja ok wat je zegt over de wifi enzo klopt. Maar ook eraan gedacht dat Jogarmustiko misschien geen Blackberry dienst heeft? Je hebt namelijk bij de laatste versie van de Blackberry OS een verplichte Blackberry bundel nodig. Anders kun je geen gebruik maken van je Wifi.
 
Weer zoiets leuks van RIM >_>
 
Grzz
 
Blizz
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Blizz schreef:
Ehhh Martin dat klopt niet helemaal, ja ok wat je zegt over de wifi enzo klopt. Maar ook eraan gedacht dat Jogarmustiko misschien geen Blackberry dienst heeft? Je hebt namelijk bij de laatste versie van de Blackberry OS een verplichte Blackberry bundel nodig. Anders kun je geen gebruik maken van je Wifi.
 
Weer zoiets leuks van RIM >_>
 
Grzz
 
Blizz
Maar in dat geval zou hij dus ook niet via een ander accesspoint gebruik kunnen maken van WiFi 😉
 
Aangezien hij meldt dat hij dat wel kan, blijf ik bij  mijn voorlopige conslusie 😉
Delucan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,,,,,,,,,, ik heb het zelfde probleemmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! door deze probleemm heb ik mijn blackberry 9800 torch geruilt met blackberry 9860 maarr probleem iss er nog steedss!!!!!!!!!!!! ''Koppeling mislukt  aan netwerdk''
 
maar van uit iphone of andere toestellen lukt het wel gewoon, alleen uit mijn mobil lukt t niet? hoe komt dat 😞
het heeft niet met wachtwoord van modem te make,, er is gewoon iets anders maar wat?
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic