FCZassendorp

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Blox

Hallo,
 
Ik zit er aan te denken om de Blackberry Curve 9300 Prepaid die in week 18 beschikbaar komt aan te schaffen.
Nou had ik alleen even wat vragen over de Blox.
 
Met de Blackberry Blox a €12.50 per maand heb je toegang tot het internet heb ik begrepen. 
Om hoeveel MB gaat het hier? 250MB of 1GB?
Is het verder ook mogelijk om de Smartphone Blox (1GB internet) aan te sluiten voor de Blackberry Curve 9300?
 
Op dit moment heb ik een LG GW300 in combinatie met Smartphone Blox, daarmee ben ik eigenlijk onbeperkt online op MSN, Twitter en dergelijke en ik stream geen video's en/of radio. Red ik dit ook met de Blackberry Blox?
 
Groeten, Jeroen
6 Reacties 6
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey FCZassendorp,

Allereerst van harte welkom op het Vodafone Forum!

de blackberry blox is t/m 30 juni 2011 gratis te gebruiken. hier krijg je dan van Vodafone 250mb bij.
Daarna wordt er inderdaad 12.50 euro per maand gecharged voor de bundel. of dit handmatig of automatisch gedaan wordt, kan ik jou helaas geen antwoord op geven.

Deze blox is trouwens niet te combineren met de smartphone blox 😞

je kunt met 250mb redelijk veel doen, zoals je zelf aangeeft gebruik je geen streaming methodes! zou je die wel gebruiken red je dat inderdaad ook niet.

Ik hoop je hiermee een duwtje in de rug te hebben gegeven m.b.t. de blackberry prepaid waarden.

Happy foruming!

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
FCZassendorp
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het snelle antwoord!

250MB is dan wel een behoorlijke achteruitgang.
Maar aan de andere kant, er zit ook wifi op toch? Als ik via wifi internet neem ik aan dat er niks van die 250MB af gaat?

Verder ook een goede zaak dat ik t/m 30 juni gratis gebruik kan maken van deze blox.

Ik denk dat ik vanavond maar naar Mediamarkt ga waar die al beschikbaar is!
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey FCZassendorp,

Er zit inderdaad een WIFI functie in het toestel.

Je zult alleen even moeten opletten, als het WIFI netwerk signaal zwakker is springt hij over op het GPRS of UMTS netwerk. Dit gebeurd vaker ongemerkt!

Veel plezier met je toekomstige nieuwe aanschaf!!

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
FCZassendorp
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun je het zien wanneer de telefoon overspringt op het GPRS of UMTS netwerk?
 
Verder is pingen ook gewoon mogelijk toch met de prepaid versie?:D
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey FCZassendorp,

sorry voor de latere reactie!

Soms zie je dit door de 3g of GPRS in hoofdletters. Ja de ping is ook gewoon mogelijk, dit is namelijk een app die werkt over de data verbinding.

Hoop dat je met je nieuwe aanschaf tevreden bent! ( mocht je hem al hebben )

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
FCZassendorp
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, het kopen in de winkel is niet gelukt.
In de winkel werd mij verteld dat de BlackBerry Curve 9300 een ouder model is dan de BlackBerry Curve 8520.
Maar overal op internet staat het andersom, de Curve 9300 is toch ook gewoon een nieuwer model?
Waarom zou deze anders ook duurder zijn op de vodafone website?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic