MalukuRMS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Blox

Beste Vodafone,

Ik heb eergister 20 euro opgewaardeerd om de "Blackberry Blox" van 12,50 te activeren. Als ik "blackberry aan" naar 4000 stuur krijg een melding binnen "Vodafone info: op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en kies de optie voor een adviseur.". Op My Vodafone staat er dat de Blackberry Blox al aan staat (tot 17-06-2013). Dat heeft te maken met dat ik een paar dagen geleden een actie kreeg voor een maand gratis Blackberry Blox ("BBGRAT" naar 4000) De MB van die actie heb ik inmiddels al opgemaakt. En op My Vodafone kan ik de Blox niet uitzetten.

Wat nog een probleem is, is dat ik wel internet en er per dag een euro word afgeschreven. Terwijl ik dat helemaal niet wil.

Hoe kan dat ik:
- Eergister nog 20 euro heb opgewaardeerd en ik nu nog maar 17 euro heb?
- De Blox op My Vodafone niet kan verwijderen?
- De Blox gewoon niet geactiveerd kan worden?
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi MalukuRMS, je kunt de gewone en de gratis BloX niet combineren. Dat verklaart de foutmelding die je kreeg. Zodra de gratis BloX afgelopen zijn, kun je de normale BloX wel activeren.

Je kunt de gratis BloX (en ook betaalde BloX) niet verwijderen als deze op zijn. Op dat moment betaal je het Internet Dagtarief, van € 1. Dat verklaart je verbruik uit het beltegoed.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic