Mickeroni

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Blox niet op huidige service?

Hallo,
Mijn oude toestel is kapot waar ik eerst een normale Internet Blox op had, nu wil ik de BB Internet Blox activeren op een ander toestel maar ik krijg dan een smsje met: "Vodafone info: Op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en vraag naar een adviseur"
Moet ik misschien iets kwa instellingen veranderen ofzo? Ik heb namelijk wel genoeg prepaid tegoed.
Koen
4 Reacties 4
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey mickeroni,

Je kunt de bundel helaas niet aanzetten per sms of via My Vodafone. Hier zul je echt even voor moeten bellen.

Als je een prepaid gebruiker bent: heb je genoeg beltegoed? wat sms je naar vodafone toe?

Groetjes,

P.S.
Fijne jaarwisseling gehad?
Mickeroni
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"Moet ik misschien iets kwa instellingen veranderen ofzo? Ik heb namelijk wel genoeg prepaid tegoed."
Ik had eerst geprobeerd om hem aan te zetten via My Vodafone, maar ik zou een ontvangsbevestiging krijgen alleen toen kreeg ik dat smsje van vodafone. Daarna nog geprobeerd met blackberry aan naar 4000, maar toen kreeg ik weer dat smsje.
Koen
 
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Koen,

Rare vraag maar kun je via tegoed en verbruik ook nog een andere data bundel terugvinden, wat aanstaat?

Als dat ze is dan is dat ook het probleem.
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Met *103# kun je eenvoudig zien welke BloX zijn aangesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic