Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

[Blackberry BloX] werkt niet, geen internet, ping, whatsapp

Blackberry gebruikers,

Wij als mods en admins hebben een verzoek aan jullie. Dit verzoek is om alle Blackberry BloX problematiek in één centraal Topic te houden.
Dus, eerst zoeken voordat je post. Er zijn meerdere topics over de problemen met Blackberry BloX.

We hebben een hele lading werk aan het verplaatsen en samenvoegen van Topics.

Thanks namens het Vodafone Forum Team!


174 Reacties 174
rebecca

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben vandaag naar vodafone winkel geweest en die hebben mijn blackberry blox aangedaan
heb geen sms ofzo ontvangen

nu probeer ik iemand mij toevoegen maar ik krijg niet een bericht ofzo om te accepteren

nu probeerr ik de zelfde gene toevoegen maar dan blijf ie maar in behandeling

wat moet ik doen?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Rebecca,
 
Welkom op het Vodafone Forum.
Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je BlackBerry Messenger. Kun je wel browsen?
 
Ik zie je antwoord wel verschijnen.
 
Groetjes, Linda
Melanie17

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
ik heb gister met 20 euro opgewardeerd en me bij de blackberry blox weer aangesloten er ging 12.50 van me beltegoed af maar ik kreeg geen bericht binnen dat die aan stond dus ik probeerde internet en ping maar ze doen het allebei niet nu staat ook bij verbinding beheren, status services overal bij dat ik geen verbinding heb.
 
 
 
zish

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,
 
Ik wilde weten of er een probleem is met het aanzetten van de blackberry blox.
Ben al 6-7x naar die blox instellingen gegaan en wacht al een dag op dat bevestigingssmsje. Ik kreeg gister een sms waarin stond dat het overeengekomen bedrag van mn btg eraf wordt geschreven, en dat gebeurd ook, ben al een eurootje kwijt, maar ik heb geen gebruik kunnen maken van internet/ping etc? 
In de voorwaarden staat echter dat de blox vrijwel onmiddelijk geactiveerd wordt, soo ben benieuwd.
 
gr.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Doet ie het nog steeds niet?
Batterij en simkaart al eens eruit gehaald?
 
Anders even klantenservice bellen, dan kunnen die checken of ie goed aanstaat of niet, dat kunnen ze via forum niet controleren.
jefjan1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo ik heb net blackberry blox (prepaid) geactiveerd maar twitter msn facebook whatss app en ping doet het niet heb simkaart er uit gehaald en er weer in gewoon internet doet het wel maar de rest niet heb ook geen bevesting sms`je gehad vindt dit erg vreemd kan iemand mij helpen?
delphinesandee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee,

Ik heb gister mijn blackberry blogs aangevraagd, en heb een sms gehad dat mijn blogs het wel doen, heb het 3x nagevraagd.

Maar nu kan ik nog steeds niet internetten...

er staat blackberry internet service : geen verbinding.
En blackberry enterprise server : geen verbinding.

Dit vind ik heel storend want ik heb wel 12,50 betaald.

Heb mijn telefoon al gereset, en een aantal keer de batterij eruitgehaald. wat kan ik nog meer doen?

Vriendelijke groet,

Delphine Sandee,


EDIT: ter bescherming van je eigen privacy heb ik je mobiele nummer verwijderd uit dit bericht. Nooit persoonlijke gegevens openlijk delen op het forum, het is vrij toegankelijk, dus zichtbaar voor iedereen die het forum bezoekt.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Goeiemorgen,
 
ten eerste, nooit je nummer op een forum zetten, dat is niet zo slim, iedereen kan het lezen :S
 
heb je de simkaart ook al eens eruit gehaald, probeer dit anders even voor 5 minuutjes en dan terug erin.
 
Mocht dat niet werken dan zou je even contact op moeten nemen met de klantenservice, zij kunnen namelijk nakijken of de instellingen e.d. goed staan.
 
 
sabinekersten92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vriend heeft gisten zijn Blox aangezet voor Blackberry maar tot op hedengeen sms ontvangen en internet doet het ook nog niet.
Wat kan het probleem hiermee zijn?
ashleygw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde!
gisteren met 20 euro opgewaardeerd, gsmst naar 4000 voor blackberry blox
heb geen sms gekregen, dus ik dacht misschien heb ik verkeerd gsmst dus nog een keer gsmst
kreeg ik een sms, u kunt deze blox niet activeren, u hebt deze dienst al.
Ik kijken als internet het deed en ping, maar nee.
En het is wel gewoon van mijn btg afgehaald.
 
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Heeft hij al eens een battery-pull geprobeerd?
En sim-kaart even eruit?
 
Anders moet je toch even met de klantenservice bellen dan kunnen zij nakijken of de aansluiting juist is verlopen.
sharona

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Ik heb vandaag 20 euro opgewaardeerd voor mijn Blackberry Blox. Dit is er ook afgegaan (12,50), maar ik kan niet pingen. Ik kan wel op internet, maar de ping doet het niet. Zoals de Blackberry Service aangeeft, ben ik ook niet verbonden.
Wat kan ik doen om dit op te lossen? Vind het wel erg vervelend zo..
Gr
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Moet je niet een sms sturen om de BB-services te activeren?
feyyaz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte Vodafone,
 
Heb net : Blackberry aan naar 4000 gsm'd het bedrag (€12.50) is afgeschreven maar heb geen bevesteging gehad en BlackBerry Internet Service doet het niet, ook niet na het opnieuwopstarten van mijn toestel.
 
graag wil ik hierbij geholpen worden.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Dagelijks ontvangen wij veel vragen over de Blackberry Blox, dat hij niet geactiveerd kan worden, dat het niet werkt maar wel beltegoed is afgeschreven etc.

Op het forum staan deze vragen allemaal bij elkaar in ÉÉN topic waar een aantal forum gebruikers en moderators hebben geprobeerd hier zo goed mogelijk antwoord op te geven. Lees dit eerst eens even na, voordat dezelfde vraag voor de zoveelste keer gesteld word. Daar is een forum voor, om ook in voorgaande berichten te zoeken naar een antwoord op jouw vraag.

Open daarom geen nieuwe topics met vragen die al gesteld zijn, zoek eerst even op het forum.
Alle nieuwe topics die geopend worden met dezelfde vraag over de BB Blox, zullen direct naar dit topic worden verplaatst.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic