Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

[Blackberry BloX] werkt niet, geen internet, ping, whatsapp

Blackberry gebruikers,

Wij als mods en admins hebben een verzoek aan jullie. Dit verzoek is om alle Blackberry BloX problematiek in één centraal Topic te houden.
Dus, eerst zoeken voordat je post. Er zijn meerdere topics over de problemen met Blackberry BloX.

We hebben een hele lading werk aan het verplaatsen en samenvoegen van Topics.

Thanks namens het Vodafone Forum Team!


174 Reacties 174
DaphneMeijer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb sinds anderhalf jaar een blackberry curve prepaid met de blackberry blox. Het verlengen hiervan is altijd goed gegaan tot eergisteren (17-07-2012). Ik kon nog niet verlengen omdat ik nog niet genoeg beltegoed erop had staan, dus meteen de volgende dag heb ik opgewaardeerd met 20euro. Ik heb toen een sms gestuurd naar 4000: blackberry aan. Ik kreeg hierop geen reactie en heb dit dus meerdere keren gedaan. Uiteindelijk kreeg ik een paar keer het smsje over dat er een technische storing was. Ik heb toen even gewacht met smsen en daarna nog een keer gesmst. Ik kreeg de reactie dat het niet mogelijk was de blox aan te zetten omdat ik deze al geactiveerd had. En dit klopt ik heb mijn 500mb gekregen. Maar nu is mijn probleem dat ik zonder mijn wi-fi verbinding ik geen internet heb. Dus in principe heb ik mijn internet niet gekregen, maar er is wel 12,50 afgeschreven van mijn beltegoed. Kunnen jullie mij hier alsjeblieft mee helpen?


Klant111

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik ben nieuw op het forum maar heb een probleem met mijn bb blox.
Ik heb 20eu opgewaardeerd en vervolgens heb ik de bb blox aangevraagt, toen is er 12,50 afgegaan en ontvangde ik netjes 500mb. Maar ik kon nog steets niet pingen en zo. Toen heb ik hele tijd mijn batterij er opnieuw in en uit gehaald, toen heb ik 2 dagen gewacht en toch maar met de klantenservice gebelt. Die zouden mijn blox updaten, ik moest daarvoor mijn sim 10minuten uit mijn blackberry houden, ik heb 10min gewacht en vervolgens deed hij het gewoon nog steets niet. Toen heb ik hem een uurtje er uit gehaald en deed hij het nog niet, en ik doe heel vaak mn batterij er opnieuw in dus weet niet precies wat er aan de hand is, hulp is welkom.
Klant111

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik ben nieuw op het forum maar heb een probleem met mijn bb blox.
Ik heb 20eu opgewaardeerd en vervolgens heb ik de bb blox aangevraagt, toen is er 12,50 afgegaan en ontvangde ik netjes 500mb. Maar ik kon nog steets niet pingen en zo. Toen heb ik hele tijd mijn batterij er opnieuw in en uit gehaald, toen heb ik 2 dagen gewacht en toch maar met de klantenservice gebelt. Die zouden mijn blox updaten, ik moest daarvoor mijn sim 10minuten uit mijn blackberry houden, ik heb 10min gewacht en vervolgens deed hij het gewoon nog steets niet. Toen heb ik hem een uurtje er uit gehaald en deed hij het nog niet, en ik doe heel vaak mn batterij er opnieuw in dus weet niet precies wat er aan de hand is, hulp is welkom.
 
En zouden jullie mij het anwoord willen sturen via ene prive bericht want ik kan nooit weten of er al gereageerd is dus heb liever een bericht
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Daphne,
 
snelste manier om het op te lossen is toch even een telefoontje naar de helpdesk.
 
Zij kunnen kijken waar het mis gaat, de BloX even verwijderen en er opnieuw opzetten voor je en indien nodig (maar dat verwacht ik niet) de zaak doorzetten naar de technische afdeling van Vodafone.
 
Mijn verwachting is dat het aanmelden van de BloX gewoon fout is gegaan in het systeem en dat zij het voor je kunnen oplossen.
 
Kies in het keuze-systeem van de klantenservice gewoon voor de optie prepaid, zij helpen je dan verder.
Succes.
RCRD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Heb een BB 9780 en altijd gebruik gemaakt van de BB internet blox van 12,50. Had afgelopen week niet opnieuw geactiveerd, maar web+sms blox geactiveerd van 14,50. Helaas kan ik niet meer gebruik maken van het internet terwijl het smsen wel gewoon lukt. Heb de batterij er al uit gehad, maar verder kom ik nog niet echt. Heeft iemand een idee wat ik kan doen of welke mogelijkheden er zijn om alsnog gebruik te maken van het internet?
 
Groeten,
Ricardo
RCRD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Heb een BB 9780 en altijd gebruik gemaakt van de BB internet blox van 12,50. Had afgelopen week niet opnieuw geactiveerd, maar web+sms blox geactiveerd van 14,50. Helaas kan ik niet meer gebruik maken van het internet terwijl het smsen wel gewoon lukt. Heb de batterij er al uit gehad, maar verder kom ik nog niet echt. Heeft iemand een idee wat ik kan doen of welke mogelijkheden er zijn om alsnog gebruik te maken van het internet?

Groeten,
Ricardo
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
RCRD schreef:
Hallo,
 
Heb een BB 9780 en altijd gebruik gemaakt van de BB internet blox van 12,50. Had afgelopen week niet opnieuw geactiveerd, maar web+sms blox geactiveerd van 14,50. Helaas kan ik niet meer gebruik maken van het internet terwijl het smsen wel gewoon lukt. Heb de batterij er al uit gehad, maar verder kom ik nog niet echt. Heeft iemand een idee wat ik kan doen of welke mogelijkheden er zijn om alsnog gebruik te maken van het internet?
 
Groeten,
Ricardo
Die Web+SMS BloX zijn niet geschikt voor de Blackberry.
 
Je zult die BloX dus moeten verwijderen en de Blackberry BloX opnieuw aan moeten zetten.
 
Als dat niet wil lukken zal je de klantenservice even moeten bellen zodat zij het voor je doen.
 
Laat je nog even weten wanneer het gelukt is?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Gelieve niet te dubbelposten (post op meerdere plekken zetten) daar wordt het forum reuze onduidelijk van.
 
Ik heb in het andere topic reeds antwoord gegeven op je vraag.
 
Succes 😉
RCRD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb via blox pagina op "nu uitzetten" geklikt, vervolgens staat er ook dat de web+sms bundel is verwijderdt. 
Daarna heb ik bb blox aan willen zetten (12,50) waarop ik een smsje krijgt dat het opnieuw niet lukt en ik een adviseur moet raadplegen.
Kom ik terug op de blox pagina, staat mijn sms+web bundel gewoon weer aan, alleen is er nu geen mogelijkheid om hem te verwijderen.
Kan iemand dat vanuit vodafone voor me doen?
 
Groeten, Ricardo 
RCRD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb via sms ook geprobeerd, dan geeft ie aan dat ik geen Blox heb. Terwijl ik het op de site niet kan uitzetten.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dan zit er tot mijn spijt toch niets anders op dan even de klantenservice bellen, zoals ik in mijn originele bericht ook al aangaf.
 
Zij moeten dit voor je op kunnen lossen.
 
Laat je het resultaat nog even weten alsjeblieft?
Chris
Expert topicstarter
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Topic gesloten. Martin heeft in het andere Topic inhoudelijk gereageerd.
ChantKorv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het al geprobeerd via internet, sms en gebelt. Maar telkens krijg ik dit sms'je.

'' Vodafone info: Op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en vraag naar een adviseur. ''

Ik heb gebelt maar ik zat telkens in de wacht en ik kon vanaf 8 uur niet meer bellen, ik heb genoeg beltegoed om de blox te kunnen aansluiten. Wat moet ik doen?

Alvast Bedankt.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Kijk nog eens even bij MyVodafone. Heb je niet toevallig een andere BloX aanstaan?
 
Zo ja, zet die eerst uit, wacht dan even een uurtje en zet dan de BB BloX nog eens aan.
 
Als dat niet helpt zal je toch echt de jklantenservice moeten bellen, zij kunnen dit inderdaad voor je oplossen.
 
Succes.
Mpongers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had eerst de verkeerde blox toen heb ik de goeie gedaan heb ik die oude uitgezet maar als ik blackberry blox wil doen komt er elke keer een sms op je huidige tarief kun je deze vodafone dienst niet aansluiten terwijl ik 22 euro btg heb
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Mpongers,

Ik zou contact opnemen met Vodafone. De mensen van de Smartphone Crew kunnen dit zien en voor je aanzetten.

FF bellen, chatten, tweeten of facebooken dus 😉
Rafaelle

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 3 kwartier terug opgewaardeerd met blackberry blox, maar helemaal niks doet het nog geen internet ping of whatsapp. Willen jullie mij een prive bericht sturen en dit rechtzetten
Chris
Expert topicstarter
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@Klant111@Rafaelle,

De Mods en Admins zullen géén priveberichten sturen. Het Forum is voor klanten door klanten.

Als je je abonneert op een Topic, krijg je automatisch een e-mail bij nieuwe reacties.

Ik kan het helaas niet leuker maken 😉
rebecca

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo!
 
ik heb een blackberry torch 9800 gekocht vandaag maar nu wil ik de blackberry blox aan zetten maar nu krijg ik elke keer de sms
vodafone info: op je huidige tarief kun je deze vodafone diens niet afsluiten. bel 1200 en vraag naar een adviseur
 
ik had hiervoor een iphone en had de Web blox en die is Actief tot en met: 06-08-2012
 
moet die eerst afgelopen zijn voordat ik de blackberry blox aan kan doen??
 
vrgr rebecca
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Rebecca,
 
de opties die je hebt:
 

  • Wachten tot de huidige blox is afgelopen
  • Huidige Blox uitzetten en daarna de gewenste blox aanzetten
  • Klantenservice bellen en hun het laten doen.
Met optie 3 ben je volgens mij het beste af, zij regelen het meteen voor je.
 
Succes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic