Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

[Blackberry BloX] werkt niet, geen internet, ping, whatsapp

Blackberry gebruikers,

Wij als mods en admins hebben een verzoek aan jullie. Dit verzoek is om alle Blackberry BloX problematiek in één centraal Topic te houden.
Dus, eerst zoeken voordat je post. Er zijn meerdere topics over de problemen met Blackberry BloX.

We hebben een hele lading werk aan het verplaatsen en samenvoegen van Topics.

Thanks namens het Vodafone Forum Team!


174 Reacties 174
komophey

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zo MOD snelle actie....
 
 
wilde al een bericht plaatsen dat het volgens mij niet echt slim is om zo je gegevens op het forum te plaatsen...
 
maar dat blijkt dan ook niet de bedoeling.....
JeffreyvdW

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,
 
Ik heb al op andere manieren contact proberen te zoeken (telefonisch en per mail), maar helaas geen respons mogen ontvangen.
Daarom mijn vraag hier voorgelegd, in de hoop dat mensen mij hier verder kunnen helpen.
 
Gaat dus alleen om mijn gebruikersnaam welke ik kwijt ben. Het wachtwoord heb ik wel.
Is er misschien een andere manier om mijn e-mail in te stellen. Ben in het bezit van een Bold 9780, dus via de Blackberry Desktop Manager misschien?
 
Hoop dat jullie mij hier op weg kunnen helpen.
Bij voorbaat dank!
 
Mvg,
Jeffrey
 
 
saskia170

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan sinds gisteravond niet whats appen zijn er meer die er problemen mee hebben?
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Jeffrey,

De gebruikersnaam kunnen gebruikers hier op het forum je niet mee helpen, stuur me anders even een private message met je 06 nummer dan zoek ik de gebruikersnaam zo voor je op.

Alvast bedankt voor je reactie!
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
We hebben iets meer informatie nodig Saskia, wat voor foutmelding of wat zie je als je een whatsapp bericht probeert te versturen? Heb je ook problemen met andere applciaties?
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Heb je al geprobeerd de batterij eraf te halen terwijl je toestel aan staat?
Dit helpt in veel gevallen. ( ik denk dat dit niet nieuw is voor je)

succes iig!
denisevanschip_

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds het weekend van 17 juni kan ik niet met sommige mensen whatsappen (de meeste hebben een iPhone) Ik heb heel vaak mijn telefoon gereset en mijn whatsapp verwijderd, nieuwe versie erop gezet etc. Maar als ik tegen diegene praat blijft hij maar op 1 vinkje staan. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of mensen die weten wat ik er aan kan doen?
wilsen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit vaker ook wanneer ik whatsapp berichten naar iPhone gebruikers verstuur via mijn iPhone. Ook heb ik dit wanneer ik berichtjes stuur via mijn blackberry. Ik denk dat het iets te maken heeft met de servers van whatsapp voor iPhone gebruikers. Wellicht kun je eens proberen of je dit probleem ook hebt, als je naar andere toestellen stuurt. Of je dit niet alleen hebt bij iPhone gebruikers.
Anders even langs een Vodafone winkel om je toestel te laten nakijken of het niet aan je toestel ligt.
 
Gr,
meeskid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
 
Ik heb zojuist mijn blackberry blox geactiveerd, ik heb daarover een sms gekregen. Alles zou nu moeten werken maar niks is minder waar. Ping doet het niet (Als ik verzenden wil staat er een rood kruisje) Browser doet het niet, de rest ook niet. Ik heb hier voor betaald en dus zou ik heel graag willen dat het zoals het hoort, ook meteen werkt. Wat moet ik hier aan doen, want dit is erg vervelend zo... Klantenservice kan ik niet bereiken, mailen duurt 2 dagen. Ik wil het zsm opgelost hebben want ik heb voor die blox betaald.
 
Mvg,
 
Guido
ianmcg3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi All
 
For some reason my bbm and whatsapp is not working.......was fine this morning but now it only indicates it is trying to send a message(timer clock on whatsapp and transmitting bars on bbm)
 
It is the same with and without WI-FI....
 
Any ideas what is wrong?
 
Thanks
ianmcg3
timvdmaarel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb mijn Blackberry opgewaardeert, me Beltegoed is ook afgeschreven, me ping deed het gewoon. maar sinds een uur geleden doet mijn ping het nietmeer.
wat kan dit zijn? ik heb hem ook al opnieuw opgestart enzo,
 
Groet Timvdmaarel
BBshizzle

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,
Sinds vanmiddag werkt het internet op mijn blackberry niet meer. Via Wifi ook niet. Ik heb al een battery-pull gedaan maar dat haalde niets uit. Ik loop niet achter met het betalen van mijn abonnement of iets dergelijks. Wat kan dit zijn? Ik heb al vaker gehad dat alleen de browser niet werkte maar dat kon worden verhlopen door een battery-pull.
 
Mvg
kevsz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik dus ook sinds vanmiddag, bij servicestatus staat bij  Blackberry Enterprise Services dat er geen verbinding is...
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Er is bij Blackberry zelf een storing, waardoor de zaken niet goed werken.
 
Blackberry is daarvan op de hoogte en werkt er aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
 
Een eindtijd kunnen ze nog niet aangeven.
 
Spijtig genoeg zit er dus niets op dan wat geduld te hebben.
 
Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor jullie heb.
 
Toch een goed weekend gewenst en vergeet niet van het mooie weer te genieten!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Temporary disruption of the services by Blackberry itself, I'm sorry to report.
 
ETA for solution is not known at the moment.
 
Sorry for the inconvenienve.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Tim,

Welkom op het forum!

Helaas zijn er storingen gaande bij RIM. Hierdoor ondervind je deze problemen.
Er is helaas geen verwachte oplos datum gegeven.

Groetjes,
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Beste Meeskid,

Zeer vervelend dat je Blackberry niet functioneert zoals het hoort!

Echter heeft RIM zelf een storing waardoor je geen verbinding kunt maken met de RIM service. Helaas is er geen oplostijd bekend en zul je net zoals ons machteloos aan de zijkant moeten staan.

Groetjes,
denisevanschip_

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het ligt volgens mij niet aan mijn telefoon! Want pas had ik mijn simkaartje in de blackberry van mijn broer gedaan en daar kon ik ook niet whatsappen met iPhone mensen.
Rickert

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem met me blox opwaarderen, me 12.50 is afgeschreven maar kan helemaal niks!
Er moet toch wel enig idee zijn over hoelang dat het waarschijnlijk gaat duren voordat RIM weer online is?
Want erger dan dit met een prepaid blackberry kan het niet worden!
 
Ik kan NIKS!
wilsen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan denk ik dat het aan de servers van Whatsapp ligt. Wellicht een tijdelijke storing. Heb je ook al geprobeerd je blackberry te updaten?
Dat kan ook werken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic